آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

فکر می‌کنید که دوچرخه‌سواری شبیه کلاس دوچرخه ثابت است


شما می‌توانید روی دوچرخه‌ی ثابت‌تان نیز مرتکب اشتباهات زیادی شوید، و در هر دو مورد نیز روی یک دوچرخه هستید. اما نشستن روی زین در یک اتاق بسته و تاریک، اصلا شبیه آماده شدن برای دوچرخه سواری در خیابان نیست. بعلاوه شما در کلاس دوچرخه ثابتتان قرار نیست در ترافیک رکاب بزنید، مجبور نیستید با عناصر محیطی ناخوشایند (مانند باد، سلام و احوالپرسی و …) روبرو شوید، و احتمال افتادن از روی دوچرخه ثابت هم بسیار کم است.

بنابراین قبل از آنکه در یک جاده‌ی باز شروع به دوچرخه سواری کنید، مطمئن شوید که با متغیرهای جدید آشنایی دارید. ژانت شرمن، مدیر ارتباطات جهانی Liv cycling می‌گوید: یاد گرفتن اینکه چطور در یک مسیر مستقیم دوچرخه سواری کنید، در حالیکه به پشت سرتان هم نگاه می‌کنید تا همیشه از آنچه در اطرافتان می‌گذرد آگاه باشید، یک مهارت مهم است.

قبل از اینکه در یک خیابان شلوغ دوچرخه سواری کنید، در یک منطقه‌ی خلوت که کم ترافیک یا بدون ترافیک است تمرین کنید، و همیشه کلاه دوچرخه سواری بگذارید.

2- شما یک زین جدید تهیه نمی‌کنید

مطمئنا صندلی که همراه دوچرخه است می‌تواند عالی باشد، اما گاهی اوقات اینگونه نیست. اگر بعد از چند سواری، متوجه احساس ناراحتی مداوم شدید (که مربوط به نشستن روی صندلی دوچرخه که در ابتدا باعث کمی احساس ناراحتی می‌شود نیست) به یک فروشگاه دوچرخه بروید تا زین دوچرخه‌تان را ارزیابی کند.

کایل راس، مهندس بیومکانیک Bontrager می‌گوید: لگن شما می‌تواند به سمت عقب بچرخد که باعث خواهد شد ستون فقراتتان گرد شده و شانه‌هایتان بیش از حد کشیده شوند و شما حالت قوز پیدا کنید. طرحی برای زین دوچرخه‌تان انتخاب کنید که آن فشار را کاهش دهد (معمولا یک صندلی ارگونومیک یا پهن و نرم) بطوریکه شما بتوانید لگن را به جلو بچرخانید، ستون فقراتتان را مستقیم نگه دارید و فشار وارده بر دست‌ها، گردن و شانه‌هایتان را کاهش دهید.

تسکین و درمان کمر درد

برای کمک و مراقبت از کمرتان : ابتدا باید به تنظیمات دوچرخه تان نظر بیفکنید، سپس استحکام و انعطاف پذیری بدن و سپس به تکنیک ها و وضعیتهای قرار گیری برروی دوچرخه بپردازید . زمانی که دوچرخه می خرید تنظیمات ضروری آن که ارتفاع زین و کرپی می باشند بایستی متناسب با شما صورت گیرند، ارتفاع زیاد زین سبب می شود که درهنگام رکاب زدن مفصل های ران و باسن اذیت شوند برای تنظیم صحیح ارتفاع زین ، روی زین قرار بگیرید اگر پاشنه پایی شما روی پدال باشد و زانوهای شما خم نشود بهترین ارتفاع زین است. تنظیم زوایای زین و کرپی متناسب با راحتی فرد قابل تغییر است . عموما در دوچرخه های جاده ای و شهری از سیستم های کمک فنردار استفاده نمی شود اما امکان خرید و استفاده از زین های فنری و لوله زین فنردار وجود دارد.

استفاده از دسته فرمان های خم دار برای کمر مناسب تر از دسته فرمان راست می‌باشد. استفاده از فریم های کمک فنردار در دوچرخه های کوهستان برای کمر بسیار مناسب است چون فشار های کمتری به پشت و کمر منتقل می شود.

چهلر نکته برای کمک به خنک نگه داشتن شما

بیایید اطراف بوش (در حال حاضر قهوه ای و کم تغذیه) ضرب و شتم: داغ داغ. موج گرما همچنان ادامه خواهد داشت ، اگر شما خورشید را دوست دارید اما برای زندگی دوچرخه سواری خود ایده آل نیست اگر در تلاش برای سوار شدن در گرما هستید ، موج گرما ادامه خواهد یافت.


سوار شدن در گرما ممکن است بسیار جذاب تر از تهویه در یک روز زمستان باشد ، اما این مسئله با چالش های خاص خود همراه است تا بدنتان با درجه حرارت بالا برخورد کند.


در اینجا پنج نکته ساده برای کمک به شما در جلوگیری از برخی از مشکلات رایج هنگام سوار شدن در هوای گرم آورده شده است.


1 آبرسانی کنید

یکی از بزرگترین موانع دوچرخه سواری در هوای گرم ، حفظ هیدراتاسیون کافی است. شما بیشتر عرق خواهید کرد زیرا بدن شما به طور طبیعی سعی می کند خود را خنک کند ، اما آن عرق به سرعت تبخیر می شود ، بدین معنی است که اندازه گیری دقیقاً چقدر مایعات را برای شما دشوار است.


در هنگام سوار شدن کوچک و غالبا بنوشید و اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی های زیادی با خود دارید و یا مکانهایی را در مسیر خود می دانید که می توانید نوشیدنی های بیشتری بدست آورید - گویی که یک کافه میانه سواری به بهانه ای نیاز دارد.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2015/07/WATSON_00004198-042.jpg


پیتر وینینگ در مرحله دوم تور 2015 ایتالیا

حتما نوشیدنی کافی با خود بنوشید ، اگرچه این ممکن است کمی بیش از حد باشد


شگفت انگیز است که چقدر نوشیدنی را می توانید در یک روز گرم دریافت کنید - نوشیدن دو بطری کامل در طول یک سواری طولانی بسیار طبیعی است. بدترین کاری که می توانید انجام دهید نوشیدن فقط هنگام تشنگی است و از ابتدای شروع سوار شدن تا آخر نوشیدن نوشیدنی است.


استفاده از نوشیدنی های دارای الکترولیت می تواند ایده خوبی برای جایگزین کردن گمشدگان با تعریق باشد ، که می تواند باعث گرفتگی شود. بسته بندی مکعب های یخ قبل از ترک به شما کمک می کند تا نوشیدنی شما خنک شود ، حداقل برای نیم ساعت اول.


هرچه کارتان سخت تر باشد ، بیشتر عرق خواهید کرد ، بنابراین اگر واقعاً داغ هستید و احساس می کنید ، نوشیدنی های خود را پراکنده می کنید ، پنجره خود را می کوبید یا سوار خود را کوتاه می کنید. و در بین تمام نوشیدنی ها فراموش نکنید که توجه داشته باشید که به اندازه کافی سوار خود نیز می خورید.


>>> نحوه سوخت برای سواری های مسافت طولانی


>>> راهنمای کامل نوشیدنی های ورزشی: هیدراتاسیون


2 لباس برای هوا

با وجود طیف گسترده ای از لباس های فنی فنی که در حال حاضر در کل قیمت ها در بازار موجود است ، واقعاً هیچ بهانه ای برای هیجان زدن پیراهن زمستانی آستین بلند شما هنگام 30 درجه و جوشیدن کیسه های آن وجود ندارد. مواد سبک وزن با خاصیت پوستی به شما در خنک نگه داشتن و جلوگیری از ایجاد ناراحت کننده عرق کمک می کند.


یک زیپ جلویی تمام قد می تواند به شما در تنظیم درجه حرارت کمک کند و یک لایه پایه سبک نیز می تواند در از بین بردن و تبخیر عرق از پوست شما کمک کند. نسیمی که با سوار شدن در کنار هم ایجاد می کنید خاصیت خنک کننده خود را دارد و بعضی اوقات فقط وقتی سوار را متوقف می کنید دقیقاً چقدر گرم می دانید.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2017/05/Kalf-mens-red-jersey-035_80790532_189247972.jpg


پیراهن کالف فلوکس

تهویه زیر بغل باعث خنک شدن چیزها می شود


دستگیره بدون انگشت ایده ای بهتر از دستکش نیست ، زیرا کف دست ها را می توان هنگام گرفتن میله ها درد گرفت. جوراب های دوچرخه سواری سبک و عرق نیز از هر خرده فروش دوچرخه سواری بسیار ارزان خریداری می شود.


>>> کرم چمویی توضیح داد


یک شلوارک مناسب مناسب نیز ضروری است ، هرگونه مالش روی قسمتهای ظریف شما توسط عرق می تواند خیلی سریع باعث ناراحتی ناراحت کننده شود. استفاده از کرم شامپو قبل از سوار شدن می تواند کمک کننده باشد. عینک آفتابی را با لنزهای 100٪ فیلتر UV بپوشانید تا از صدمه به چشم شما جلوگیری شود و با حمام گرفتن در قسمت چشم خود از جلوگیری گرد و غبار ، اشکالات و مگس ها جلوگیری کنید.


3 به سطح جاده توجه داشته باشید

تابستان با برخورد با برف ، یخ ، باران و چاله ها در فصل زمستان مجموعه متفاوتی از شرایط جاده را با احتیاط مواجه می کند. در روزهای بسیار گرم ، Tarma می تواند ذوب شود و باعث می شود تکه های لغزنده یا تار چسبنده به دلیل بلند شدن سطح جاده در گرما ایجاد شود. گذشته از خطر سوار شدن بر روی یک سطح ناپایدار ، تار می تواند به لاستیک شما گیر کند و باعث ایجاد ریزه و خاک شود.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2013/07/Headley_Common_Rd_gravel_w.jpg


پانسمان سطح در جاده مشترک Headley ، سوری

پانسمان سطحی جاده ها در تابستان می تواند خطر عمده ای برای دوچرخه سواران باشد


بسیاری از شوراهای انگلیس نیز از ماه های تابستان برای عبور از سطح جاده استفاده می کنند - فرایندی که قیر مایع به سطح جاده اضافه می شود و یک لایه ماسه اضافه می شود. سپس ماسه اضافی می تواند در تکه های سست ، به ویژه در کنار جاده و در محل اتصال ها جمع شود و باعث می شود لاستیک ها از بین بروند. همچنین مراقب جاده های مرطوب بعد از طوفان تابستانی باشید ، آنها می توانند بسیار چرب باشند ، به خصوص در زیر درختان متراکم.


>>> تراشه های ارزان قیمت باعث ایجاد هرج و مرج در جاده برای دوچرخه سواران می شود

https://www.cyclingweekly.com/


vlvaro Hodeg سم بنت را در اختیار دارد تا در مرحله پنجم از Binck Bank Tour 2019 برنده شود

آلووارو هوگ پس از یک سرمشوی مثال زدنی از تیم خود Deceuninck-Quick-Step و در اختیار داشتن سام بنت (Bora-Hansgrohe) شارژ دیرهنگام ، مرحله پنجم Binck Bank Tour 2019 را بدست آورد.

اسپرینت کلمبیایی قبل از اینکه با شکاف فاصله بیفتد و از چاله خود به سمت خط حرکت کند ، از سمت راست آمد. بنت پیروی کرد و بر روی هوگد پیروز شد ، اما خیلی زود خط آمد تا ایرلندی ها چهارمین پیروزی را در مسابقه امسال انکار کنند.


>>> "من چه چیزی را بدست آورده ام؟" نه از عجیب ترین جوایز تریبون در دوچرخه سواری

ادوارد تونز بعد از اینکه تریک-سگافردو با چیدمان به پایان رسید ، سوم شد و تیموتی دوپونت (Wanty-Gobert) چهارم و Arnaud Dareare (Groupama-FDJ) پنجم شد.

هاینریش هاوسلر (بحرین-مریدا) یکی از چندین سوار بود که با رفتن چند صد متری با آن تصادف کرد ، اما به نظر می رسید که با عبور بقیه گلوله ها روی پاهای او قرار داشت و از آنجا مراقبت های پزشکی دریافت می کرد.

Tim Wellens (Lotto-Soudal) عنوان اصلی سرب را در دو مرحله آخر حفظ می کند.

چگونه اتفاق افتاد
هوادگ حتماً می دانست که روز خوبی خواهد بود ، علی رغم شکل جادوگرانانه سام سام بنت ، با شروع اوج مرحله 5/191 کیلومتری مرحله پنجم ، ویلی را جلب کرد.

بعد از گذشت نیم ساعت از مسابقه هنوز یک استراحت شکل نگرفته بود که هری تانفیلد (Katusha-Alpecin) اولین پاسگاه Sprint را پیش از Julien Vermote (Dimension) برد.

30 کیلومتر بعد ، شش سوار موفق به فرار از جمله کاروس ورونا (Movistar) و روی کورورس (Sunweb) شدند و به سرعت فاصله 45 ثانیه ای را باز کردند.

با حرکت 128 کیلومتری ، شش موتور سوار به کمک کورورس که به همراه پسران ون پوپل (رومپوت چارلز) و مایکل شار (CCC) ادامه داشتند ، توسط گلوله به عقب برگشته اند.

با این حال ، این شکست نیز حل نشد و بعد از 20 کیلومتری دیگر ، یک شکست سوم به نظر می رسید که بالاخره الاستیک را چشیده و دو دقیقه از جاده دور از گلوله حرکت می کند. جاشا سانترلین (Movistar) با رابرت استنارد (میچلتون-اسکات) اسکار ریزبک (رومپوت-چارلز) و ویلی سمیت (کتوشا-آلپچین) همراه بود.

با گذشت 75 کیلومتر ، مزیت فرارها به 1-30 کاهش یافته بود ، اما در 30 کیلومتری بعدی برگزار شد ، زیرا گلوله در سه دور نهایی قرار گرفت.

استنارد ایستگاه بازرسی با حداکثر سرعت 30 دقیقه قبل از Riesebeek را به دست آورد ، زیرا امتیاز این استراحت در حدود دقیقه دقیقه به دست می آید.

این استراحت در 10 کیلومتری نهایی ادامه داشت و موفق شد برای کسب امتیازات جایزه کیلومتر طلای صعود کند ، در حالی که ریزبیک و سمیت 5 امتیاز گرفتند در حالی که ساترلین و استند هر کدام 4 بار بردند ، هرچند که هیچکدام از این چهار نفر مشکل ناخوشایند رده بندی کلی را ندارند.

پس از خم شدن زیاد ، Trek-Segafredo به پایان رسید و به دنبال راه اندازی ادوارد Theuns بود. با کم شدن جاده ، فضای پریمیوم وجود داشت که سواران در حال حرکت به اطراف بودند ، روی سطح پیاده رو می روند و دوباره به پایین می روند.

دیلان گروننوگن (جامبو وسما) خود را بدون قطار قطار به عنوان Deceuninck پیدا کرد - Quick-Step سازماندهی شد. آنها قبل از اینکه کلمبیایی فریاد آنها را بکشاند تا الیورو هودگ را از جناح راست بالا بزند ، پیش از این که کلمبیایی را باز کند و راه را به سمت دروازه بکشاند ، راه خود را باز کرد.

سام بنت دنبال کرد ، با این حال خیلی زود خط حمله ایرلندی را گرفت تا هودگ را به طور کامل بدست آورد که در ادامه بزرگترین برد سال 2019 خود را به دست آورد.

تیم ویلنس چهار ثانیه مارک هیرشی (Sunweb) را هدایت می کند تا قبل از آخرین مرحله هفتم نهایی ، به محاکمه زمانی اختصاصی مرحله شش برسد.

واقعا دوچرخه آزمایشی چقدر سریعتر است؟

یک ویژگی تبلیغاتی در ارتباط با Boardman


"آیا دوچرخه آزمایشی زمان واقعاً خیلی سریع من را خواهد کرد؟" - این سوالی است که بارها از شما پرسیده شده است. من همیشه در حمایت از دکلره های سنگین تر و سه لایه مان جواب داده ام: این عظیم است. دقیقه ، به راحتی ، بیش از یک نوار آبی 25.


با این حال ، با بررسی خودم در مرکز عملکرد Boardman در Evesham ، سرانجام این شانس را داشتم که وارد بادگیر و جمع آوری داده های پشت فرض خود شوم - و برخی از آن مرا شگفت زده کرد.

خلاصه: نتایج…


صرفه جویی در دوچرخه / موقعیت وات در مقابل پایه

دوچرخه جاده AIR ، روی کاپوت ها ، در پایه اصلی 40 کیلومتر در ساعت

دوچرخه جاده AIR ، با قطره ، در 40 کیلومتر 18

دوچرخه جاده AIR ، با قطره ، پرتاب ، در 40 کیلومتر 38

دوچرخه جاده AIR ، قلاب های پرتاب شده ، در 40 کیلومتر 39

دوچرخه جاده AIR ، کلیپ در میله ها ، موقعیت 1 ، در 40 کیلومتر 66

دوچرخه جاده AIR ، کلیپ در میله ها ، بهینه سازی * ، در 40kph 83

دوچرخه آزمایش زمان TTE ، برای سفر 40 کیلومتر در ساعت ، در 40 کیلومتر 86

دوچرخه آزمایش زمان TTE ، بازوهای باریک تر ، در سرعت 40 کیلومتر 87

دوچرخه آزمایشی TTE ، در 50kph 21 در مقابل AIR با کلیپ

این منبع نسبتاً تازه ساخته شده بخشی از یک سیستم جامع را تشکیل می دهد ، که در آن مشتریان می توانند از بهینه سازی سر و پا که شایسته یک ورزشکار در سطح المپیک است - استفاده و انتخاب خدمات از ارزیابی فیزیولوژیکی گرفته تا فیزیوتراپی ، جاگذاری دوچرخه و البته ارزیابی آیرودینامیکی را بررسی کنند.


>>> قدرت در مقابل آیرودینامیک: چگونه تعادل را به درستی بدست آوریم


دکتر جیمی پرینگل ، متخصص آیرودینامیک Boardman در آنجا برای آزمایش و مشاوره من در آنجا حضور داشت ، ابتدا در دوچرخه هوایی AIR AIR Boardman ، و پس از آن دوچرخه جاده AIR با کلیپ در میله ها ، و سپس باد تقلب TTE دوچرخه آزمایش زمان.


تست دوچرخه جاده هوایی AIR با سرعت 40 کیلومتر در ساعت با زاویه خمیازه 7.5 درجه ، ما با ارزیابی ضریب درگ من (CdA) و پس انداز وات حاصل در مجموعه ای از موقعیت ها شروع کردیم: در قسمتهای صوتی ، روی قطره ها ، روی قطره ها ، و بر روی قلاب های حلق آویز. اگر نتوانید درد دوسر را نادیده گرفته و آن را حفظ کنید ، موقعیت نهایی اغلب به عنوان مطلوب برای تقلید پس انداز آزمایشی زمان بر روی دوچرخه جاده ای در نظر گرفته می شود.


برای من - در قسمت هوایی موجود در این مجموعه ، سریعترین سرعت در قطرات قطره قطره شده است - با صرفه جویی 38 وات چشمگیر و در مقابل نشستن بر روی تاپ ها. این نشان دهنده افزایش 2.13 کیلومتر در ساعت و صرفه جویی در زمان 3 دقیقه 03 ثانیه برای یک رویداد 40 کیلومتری است.

"شکار" در صدر بسیار چشمگیر نبود ، و این نشان می دهد که من بهتر است از انجام این سمت دست بردارم. با این وجود شایان ذکر است که بهینه سازی بیشتر - میله های باریک تر و ساقه طولانی تر - می توانند در اینجا صعودی را مشاهده کنند.


بعد ، ما یک جفت کلیپ در میله ها به دوچرخه جاده AIR اضافه کردیم. شما می توانید یک جفت از این را با حدود 100 پوند خریداری کنید. این هک مقرون به صرفه بسیار مؤثر بود و باعث صرفه جویی در 66 وات - برابر با صرفه جویی در 5min 20s در مقابل موقعیت دوچرخه جاده "تاپس" و 2min 17s در مقایسه با سریعترین موقعیت "قطره ها" می شود.


با این حال ، هنگامی که پینگل قدم به قدم برای بهینه سازی موقعیت قرار داد: باریک و بالا بردن دست من ، فشار دادن زین به جلو و به من دستور داد که سرم را به موضع معروف "لاک پشت" برساند ، تفاوت آن بیشتر است: 83 وات.


این موقعیت جدید 6 مین 51 سرعت قابل توجهی از موقعیت دوچرخه جاده "تاپس" و 3min 48s سریعتر از موقعیت "قطره" داشت. اعطا می شود ، شما باید دست خود را برای جابجایی وسایل تغییر دهید ، ناراحتی که در یک دوچرخه آزمایشی صرفه جویی شده است ، اما این هنوز هم یک قطعه حک شده از زمان سپری شده در غار درد است که نادیده گرفتن آن دشوار است.


ما نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که AIR یک "دوچرخه جاده ای استاندارد" نیست - این طراحی شده است که با یک صندلی چهار موقعیتی به یک دکل آماده TT بسته شود و از آن استفاده شود. این امر به طور کلی یک موقعیت صندلی 76 درجه و یک جلوی پایینی را در دوچرخه جاده X-Small که من روی آن قرار داشتم به وجود آورد و یک سوار قد بلند تر ممکن است به همان اندازه در دوچرخه بزرگ جایزه نگیرد.


تصویر: توبی مارتین

تا حدودی ، موقعیتی که من توانستم خودم را در هواپیما در آن کار کنم ممکن است تعجبم را در نتیجه بعدی توضیح دهد. هنگامی که ما را در یک موقعیت یکسان در دوچرخه آزمایشی TTE قرار دادیم ، پس انداز CdA 2.3 درصد بود ، معادل تنها 4 وات - یا 26s بالای 40km.


هر دو دوچرخه تست شده و بهینه سازی شده اند تا در اسرع وقت از طریق هوا حرکت کنند. اما TTE موارد اضافی دارد: قسمت جلویی یکپارچه ، اهرم ترمز مرتب شده و نبود هود ، برای نامگذاری چند مورد.


در حالی که ابروها با پیشرفت محدود قدم برداشته اند ، ما همان موقعیت را با سرعت بالاتری آزمایش کردیم: 50 کیلومتر در ساعت ، با زاویه خمیازه 2.5 درجه ، نوع سرعت دوچرخه مورد بحث است.


با این سرعت ، صرفه جویی شده توسط دوچرخه زمان آزمایش تا 5.9 درصد - 21 وات سریعتر از AIR با کلیپ در میله ها برابر است با 55 ثانیه صرفه جویی: یک دقیقه ارزشمند برای یک تستر رقابتی.


تصویر: توبی مارتین


پینگل در مورد این یافته ها توضیح داد: "بعضی از خوانندگان انتظار داشتند حاشیه بزرگتری بین دوچرخه جاده AIR AIR و دوچرخه آزمایشی آزمایشی زمان TTE داشته باشند. با این حال ، ما اغلب می بینیم

https://www.cyclingweekly.com

رالی مناسب MTB مراکش: Josep Betalu برنده کویر تایتان شد

بیرونی / کوهستانی

رالی مناسب MTB مراکش: Josep Betalu برنده کویر تایتان شد

توسط Monica BuckMay 6، 2019 at 6:02 pm

5 دقیقه خواندن

شش روز پر از شن ، سنگ ، گرد و غبار ، هوای گرم و آب جیره بندی شده است. کویر Garmin Titan برخلاف سایر کشورها ، مسابقه ای است که تحت حمایت anyKODA است. این رقابت افراطی الهام بخش از تظاهرات اصلی پاریس و داکار است ، اما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. یک مرحله 100 کیلومتری لزوماً به معنای این نیست که شما 100 کیلومتر راه بروید. این به راحتی می تواند 150 باشد. و در خط شروع ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که سواران به چه راهی می روند. نیمی از شرق و نیمی از غرب؟ اتفاقات عجیب تری در صحرای تایتان اتفاق افتاده است.

اشتراک گذاری:


مسابقه از نسخه اول در سال 2006 فاصله زیادی پیدا کرده است. این فهرست از 150 داوطلب در حدود 700 نفر افزایش یافته است. شما می توانید هم آماتور و هم عکس های بزرگی مانند Sylvain Chavanel را در این زمینه پیدا کنید. امسال ، یک تیم دو نفره با نام ODKODA WeLoveCycling در لباس های خود نیز چاپ کردند. مارک راوچفوس و فیلیپ عادل در شرایط سخت برای ما با هم جنگیدند و با تشکر از آنها ، ما دست اول مسابقه را تجربه کردیم.



فیلیپ ادل در حال مبارزه با گرد و غبار در پیراهن ODKODA WeLoveCycling - فوق العاده ولسبیک است. © titandesert.com



هدایت در دو مرحله اول برای ماندن در این رقابت مهم بود. و متاسفانه ، فیلیپ در تپه ها گم شد و روز دوم را با زمان زیادی برای آرایش به پایان رساند.


وی گفت: "من مدت زیادی را در آنجا گذراندم. فقط قدم زدن دوچرخه از طریق ماسه. من تمام قدرت باقیمانده را در آن تپه ها از دست دادم. من تجربه ای برای مقابله نداشتم. "


"شما فقط نمی توانید این مسابقه را با هیچ یک دیگر مقایسه کنید." "این کاملاً متفاوت است. مسیر تقریباً مشخص نشده است. فقط باید به پاسگاه ها ضربه بزنید. هر مدعی می تواند مسیر خود را طی کند. "



Marek Rauchfuss نماینده تیم ŠKODA WeLoveCycling - تیم Kross Bikeranch. © titandesert.com



متأسفانه شرایط شدید امسال جان فرناندو سیورا را به جان گرفت. حتی پاسخ سریع پیراپزشکان نیز نمی تواند اولین حادثه غم انگیز در تاریخ مسابقه را معکوس کند. مرحله سوم خنثی شد و سواران با لحظه ای سکوت از حافظه Civera تجلیل کردند.

فیلیپ عادل گفت: "بعد از اتفاقی که چنین اتفاقی می افتد ، می فهمید که بزرگترین پیروزی همه آنها این است که به خانه ایمن شوید."


در پایان ، مارک رئوچفوس موفق شد 10 امین را به پایان برساند و کمتر از 20 دقیقه روی Josep Betalu ، برنده قرار گرفت. علی رغم از دست دادن وقت زیاد در تپه ها ، فیلیپ عادل در رده هفدهم به پایان رسید.


راوچفوس گفت: "دوره بازسازی طولانی احیا شده است." "من مشتاقانه منتظر دیدن طبیعت چک در شکوفه و نوشیدن آبجو سرد در باغ خودم هستم."

https://www.welovecycling.com/wide/2019/05/06/proper-moroccan-mtb-rally-josep-betalu-wins-the-titan-desert/