آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

راهنمای خرید دوچرخه

من همیشه تمیز دوچرخه بوده ام. تا همین اواخر ، من در همان دوچرخه سواری که برای تولد 10 سال داشتم سوار می شدم. مطمئنا ، هنوز هم به من گفت که کجا باید بروم ، اما قطعاً زمان ارتقاء آن بود. من به عنوان یک مبتدی کل ، فهمیدم که انتخاب دوچرخه مناسب به همان سادگی که فکر می کردم انتخاب شده است. از اندازه قاب تا ویژگی های اضافی ، در اینجا نحوه یافتن سواری مناسب خود را آورده ایم.


نوع مناسب دوچرخه را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید

وقتی وارد فروشگاه دوچرخه محلی ام شدم و آنها از من پرسیدند که دنبال چه چیزی هستم ، نمی دانستم فراتر از آن چه بگویم ، "یک دوچرخه واقعاً خنک" است. من نمی دانستم از کجا شروع کنم ، بنابراین به آنها گفتم که فقط چیزی می خواهم برای سوار شدن در اطراف محله. حتی در آن زمان ، فهمیدم گزینه های دیگری وجود دارد.


انجمن ملی فروشندگان دوچرخه (NBDA) انواع کلی دوچرخه هایی را که می توانید در اکثر فروشگاه ها در اینجا بیابید ، لیست می کند. احتمالاً تفاوت یک دوچرخه کوهستانی و یک کشتی جنگی را می دانید (در تصویر بالا) ، اما انواع مختلفی بین آنها وجود دارد. در اینجا سریع توضیح داده می شود:


دوچرخه کوهستان: ناهموار و به معنای استفاده خارج از جاده است ، اما می توانید از آنها در پیاده رو نیز استفاده کنید.

دوچرخه های جاده ای: به معنای استفاده از پیاده روها ، مانند سوار شدن در شهر. ساخته شده برای سرعت.

دوچرخه های هیبریدی: تلاقی بین دوچرخه کوهستان و جاده. نه به اندازه دوچرخه های جاده ای ، و نه به عنوان ناهموارهای دوچرخه کوهستانی ، بلکه برای رفت و آمد مناسب است.

کروزر: دوچرخه گاه به گاهی ، کروز با مسافرت. نوع دوچرخه هایی که مردم می بینید در کنار دریا در نزدیکی ساحل سوار می شوند.

این اینفوگرافیک همچنین کار بسیار خوبی در زمینه شکستن انواع مختلف دوچرخه برای مبتدیان دارد. البته انواع مختلفی از دوچرخه های اضافی و خاص نیز وجود دارد: دوچرخه پشتیبان ، دوچرخه BMX ، دوچرخه با تجهیزات ثابت. اما برای ما مبتدیان ، این چهار مکان خوبی برای شروع هستند. من حمل و نقل خوبی را می خواستم ، اما شاید حتی یکی از آنها بتوانم مسیرهای پیاده روی را طی کنم ، بنابراین فروشنده یک ترکیبی را پیشنهاد کرد.

این ها تنها بخشی از ده ها پرسشی است که ممکن است درباره خرید دوچرخه داشته باشید! در این آموزش با ما همراه باشید تا بصورت گام به گام تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب و خرید دوچرخه را به شما بگوییم. توجه داشته باشید در این آموزش، مبانی، تفاوت، انتخاب و خرید دوچرخه  مناسب برای کاربری که مدنظرتان است معرفی می شود و کمک خواهیم کرد با انواع دوچرخه ها آشنا شوید و در نهایت شرکت های وارد کننده دوچرخه را معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی و دانش اقدام به خرید دوچرخه مد نظر خود کنید.

در پایان اگر سوالی داشتید در بخش دیدگاه ها در انتها همین مقاله بپرسید ما به تمامی پرسش ها پاسخ می دهیم.

اکثر افراد برای شروع دوچرخه سواری از یک دوچرخه معمولی که گاها از برندهای متفرقه درجه دوم و سوم است که حتی کاربری آنها به واضحی مشخص نیست و از طراحی مهندسی صحیحی برخوردار نیستند استفاده می کنند. اما زمانی می رسد که نیاز دارید با آگاهی و دانش دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر چنین است این آموزش می تواند برای شما بسیار مفید باشد و اگر قصد خرید یک دوچرخه معمولی را دارید باز میتواند به شما کمک کند.

آموزش “راهنمای خرید دوچرخه”  از چند بخش به ترتیب زیر تقسیم و آماده سازی شده است  بعض از بخش ها به تنهایی یک آموزش مجزا هستند برای مطالعه کامل هر بخش لازم است وارد لینکی که در هر بخش معرفی شده است بشوید و آن آموزش را مطالعه کنید و مجدد به همین آموزش که در آن هستید برگردید و  مطالعه آموزش را ادامه دهید.  این بخشها را مرحله به مرحله مطالعه کنید تا با آگاهی هر چه بهتر دوچرخه مد نظر خود را بتوانید تهیه کنید.

1- شناخت انواع دوچرخه و کابری آن

2- معرفی 3 سبک دوچرخه کاربردی

3- تفاوت برندهای درجه یک و دو و متفرقه

4- هزینه مورد نیاز:

5- دوچرخه دست دوم بهتر است یا دوچرخه نو

6- دوچرخه باید همانند یک لباس سایز شما باشد

7- از کجا بخریم؟

8- تنظیم سایز دوچرخه

https://lifehacker.com/

http://docharkhehmag.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.