آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

تخمین زده می شود که یک سوم دوچرخه سواران رقابتی با سوختن زیر بدن به سلامتی آنها آسیب می رسانند: آیا شما در معرض خطر هستید؟

عدم تحقق تقاضای انرژی می تواند به طور جدی بر سلامتی و عملکرد دوچرخه سواری شما تأثیر بگذارد - و می خواهیم بدانیم که چقدر در بین خوانندگان CW شیوع دارد.

بیشتر دوچرخه سواران می دانند که برای بهره‌مندی از مزایای آموزش خود باید به درستی سوخت مصرف کنند - اما دانستن این امر همیشه با آنچه در عمل اتفاق می افتد برابر نیست.


مطالعات اخیر نشان داده اند که ، چه به صورت عمدی و چه نباشند ، حتی برخی از افراد جوان نتوانسته اند نیازهای انرژی خود را برآورده کنند ، بر سلامتی آنها تأثیر بگذارد و سقف بسیار واقعی را بر عملکرد خود بگذارد.


سوخت رسانی زیر ممکن است به معنای کاهش وزن نباشد

یک مطالعه با تجزیه و تحلیل سواران در تیم مردان میچلتون-اسکات نشان داد که در حالی که همه یک وزن ثابت دارند ، کسانی که دوره کاهش مصرف را تجربه کرده اند ، تغییرات هورمونی را نشان دادند.


یک تحقیق دیگر نشان داد که 28 درصد از دوچرخه سواران مرد رقابتی در دسترس بودن از انرژی کم و 44 درصد از تراکم استخوان کم هستند. تصور می شود که زنان حتی بیشتر حساس هستند ، زیرا سواران زن برای سالم ماندن به هر کیلو جرم بدون چربی نیاز به انرژی بیشتری دارند.


به عبارت ساده تر ، نقص انرژی نسبی در ورزش (Red-S) عدم تطابق بین کالری سوخته و کالری مصرفی است.


تصور غلط این است که Red-S فقط در ورزشکارانی که دارای اختلالات اساسی در خوردن هستند وجود دارد ، اما یک سوار نیز می تواند در معرض خطر باشد زیرا آنها ناخواسته بیش از حد طولانی در کسری کالری قرار دارند. به نظر می رسد که این درایو طولانی به پمپ بنزین بعد از مسابقه بحرانی در اواسط هفته مهم است.


از نظر تستوسترون در مردان ، تستوسترون در مردان استروژن است و این معمولاً منجر به اختلال در قاعدگی می شود. از نظر تاریخی ، این اغلب "عادی" تلقی شده است ، اما کارشناسان به ما می گویند که این طور نیست و برخی معتقدند که این مشکل ممکن است در رده های داخلی گسترش یابد.


در هفتگی دوچرخه سواری ، ما مایل به درک چقدر شیوع Red-S در طیف وسیعی از آماتورها تا جوانب مثبت هستیم. این نظرسنجی کاملاً ناشناس است ، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را برای ما ارائه دهید در صورت تمایل به ما بگویید.


نتایج به کمک متخصص ، دکتر نیکی کی تحلیل خواهد شد. اگر فکر می کنید ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرید ، توصیه های زیادی درباره وب سایت Health 4 Performance در سایت دکتر کی وجود دارد. همچنین می توانید پیوند مربوط به کلینیک EN: SPIRE را که برای کمک به ورزشکاران دارای Red-S تنظیم شده است ، بررسی کنید.

/www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.