انسانها برای دوچرخه سواری طراحی نشده بودند؛ برای شروع ما برای ایجاد پای خود روی زمین ایجاد شدیم. دوچرخه سواری به طور کلی توزیع وزن را از طریق ماهیچه ها و ستون فقرات شما تغییر می دهد، بلکه پشت و گردن را به حالت غیر طبیعی بر می گرداند.
>>> همه آخرین تناسب اندام و تغذیه دوچرخه سواری
گردن به طور خاص باید جبران شود تا شما بتوانید ببینید که کجا هستید. در یک موقعیت ضعیف، این امر می تواند کاملا افراطی باشد؛ مانند ایستاده و خاموش کردن به فضا برای ساعت ها در پایان؛ این عجیب نیست که عضلات گردن می توانند خسته و تحریک شوند.
"شکر شرلوک"
اگر شما در حال سوار شدن طولانی هستید، چندین زخم و درد دارید، احتمال این است که آنها بتوانند به راحتی با تنظیم موقعیت خود حل و فصل شوند، به مدت طولانی قبل از اینکه به یک مشکل فرار تبدیل شوند.
>>> توضیحات توضیحات: نحوه درست کردن آنها (ویدیو)
به سمت روشن نگاه کنید - بعید، پرونده شما به همان اندازه بد است که مایکل شرر در طول مسابقه 3000 مایل، مسابقه در سراسر آمریکا، عضلات گردن شرمر خیلی خسته بودند، آنها به سادگی شکست خوردند و دیگر قادر به سرش نبودند. تیم او مجبور بود که یک بند موازی از طنابهای باندینگ ایجاد کند تا بتواند سرش را در موقعیتی قرار دهد که او را قادر می سازد تا جایی که می رود، به او اجازه دهد تا به پایان برسد.
>>> ارتفاع زین: نحوه درست کردن آن و دلیل آن بسیار مهم است
در واقع، به عنوان مثال شدید، تا آنجایی که "گردن شرر" در حال حاضر یک اصطلاح رسمی شناخته شده است که برای توصیف این بیماری استفاده می شود.
پیشگیری: موقعیت شما
خوشبختانه بدن انسان بسیار متنوع است و با توجه به موقعیت، از طریق اندازه گیری صحیح دوچرخه و تنظیم آن، دوچرخه سواری باید یک تجربه راحت و بدون درد باشد. فراموش نکنید که دوچرخه سواری یکی از بدترین فرم های ورزش بدنی است.
ویدیو بالا نشان می دهد برخی از تمرینات که می تواند کمک به درمان و جلوگیری از درد گردن، خارج از دوچرخه. اما این کاملا روشن است که موقعیت سواری شما به طور مستقیم بر همگرایی گردن و ستون فقرات شما تاثیر می گذارد، به خصوص، موقعیت و تنظیم صندلی شما بسیار مهم است.
تغییر وضعیت موقعیت خود برای جلوگیری یا اصلاح مشکلات واقعا ساده است، زیرا تغییرات در این منطقه از دوچرخه به راحتی بدون نیاز به دانش مکانیکی به دست می آید. تغییرات را می توان به دوچرخه به سرعت و نسبتا ارزان با یک اثر تقریبا فوری اصلاح شده ساخته شده است.
>>> چگونه می توان Aero در دوچرخه جاده ای خود (ویدیو)
یک نگرانی ابتدایی، دسترسی بیش از حد به میله ها است، که باعث می شود گردن به طور دائم "محرک" و یا بیش از حد گسترش یابد. این می تواند ترکیبی از نه چندان است که فرمان از زین است، بلکه اینکه چقدر پایین آنها هستند.
تغییر وضعیت موقعیت یاب
درد گردن دوچرخه سواری
تنظیم ارتفاع و راننده می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند
ممکن است فقط یکی از این تنظیمات را داشته باشید تا اثر مورد نظر را داشته باشید، اما احتمال بیشتری وجود دارد که ترکیبی از چندین نتیجه بهتری کسب کند.
افزایش ارتفاع فرمان
ستون های ساقه: ساقه های نازک مدرن محدودیت حرکت و حرکت پایین را در اختیار شما قرار می دهد، زیرا آنها مستقیما به چرخ دنده ها متصل می شوند. برای رسیدن به حداکثر ارتفاع، همه فاصله ها را می توان همه آنها را در زیر ساقه قرار داده، آن را در بالاترین نقطه در steerer قرار دهید.
* یادداشت مکانیک: خیلی دور نیست بالای ساقه باید حداکثر چند میلیمتر بالای بالای لوله steerer برای ایمنی شما باشد.
زاویه محور: اگر شما نمیتوانید ارتفاع کافی را با فاصله ها بدست آورید، سپس یک ساقه مثبت افزایش می یابد، یکی که نقطه به سمت بالا است، یک روش جایگزین یا دیگری است. زاویه ای که در آن ساقه افزایش می یابد، می تواند متغیر باشد زیرا چندین موجود برای افزایش بیشتر یا کمتر در دسترس هستند. بعضی از ساقه ها به شما اجازه می دهند که زاویه خود را افزایش دهید تا موقعیت مطلوب پیدا کنید.
آداپتورها: اگر هیچ کدام از این روش ها تغییر کافی را نداشته باشند، طرح های مخصوص و یا آداپتورهای مخصوص برای افزایش ارتفاع بسیار در دسترس هستند، اما وقتی که این ضروری است، مشکلی است که آیا دوچرخه برای اولین بار به نیازهای شما مناسب است یا خیر.
ادامه مطلب: چگونگی تنظیم ارتفاع فرمان
کاهش دسترسی
طول ساقه: کاهش طول ساقه، میله ها را به زین تر نزدیک می کند، و بنابراین دسترسی دوچرخه را کاهش می دهد. همانطور که با زاویه، چندین اندازه در دسترس هستند، بنابراین باید در گرفتن میله های جایی که شما آنها را با ترکیب درست طول و زاویه می خواهید، دشوار نیست.
توجه داشته باشید مکانیک: قبل از ایجاد یک تغییر شدید، این یک گام بزرگ از آنچه که شما در حال حاضر استفاده کنید، با فروشگاه محلی خود چک کنید که آنچه که شما قصد انجام آن را داشته و هیچ تاثیر منفی بر نحوه دوچرخه سوار و رسیدگی . برخی از تنظیمات شدید می تواند دوچرخه را برای سوار شدن کم کند.
موقعیت یو اس اس: حتی با دسته های خود را در موقعیت درست، هنوز هم سوال در مورد موقعیت اهرم وجود دارد. در عین حال، قرار دادن ترمز دستی ترمزهای هیدرولیکی کمی بالاتر، موقعیت مکانی صاف تر را تشویق می کند، زیرا شما زمان زیادی را صرف سوار شدن با دست های خود در اینجا خواهید کرد.
توجه داشته باشید مکانیک: بیش از حد بالا نمی رود که شما ممکن است مبارزه کند
www.cyclingweekly.com