آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

چرا باید نگران نگرانی در مورد وزن خود باشید

چارلی گراهام دیکسون پس از آموختن راه سختی در مورد وسواس وزن بدن، به دنبال یک دیدگاه سالمتر است



برچسب ها:

وب سایت های دوچرخه سواری و مجلات تناسب اندام ویژگی های بی پایان را بررسی می کنند که چگونه سواران می توانند وزن خود را از طریق رژیم غذایی و آموزش کاهش دهند تا عملکردشان بهبود یابد.


وقتی عضلات فوق العاده لاغر به رسانه های اجتماعی می فرستند تا عکس هایی از پاهای خود را مانند نقشه جاده ای از رگ های خاردار به نظر برسانند، ما علاقه مندان به شگفتی می نشینیم. اما تمرکز بیش از اندازه بر وزن ممکن است پیامدهای ناخواسته ای داشته باشد.


Lightest همیشه بهترین نیست، و واقعیت، جوانب مثبت و آماتور بسیار متفاوت است. همانطور که هزینه هایم را متوجه شدم، برخی از سواران آماتور واقعا باید نگرانی در مورد وزن خود را متوقف کنند.


با وجود پذیرش گسترده در حال حاضر که آیرودینامیک (بالاتر از وزن) است که سرعت آزاد شدن دوچرخه سواری را ارائه می دهد، رابطه بین وزن و عملکرد غیرقابل انعطاف است.


>>> چقدر وزن سواران دوچرخه سواری را از دست می دهند؟ - شما از گوگل پرسیدید و ما جواب را دریافت کردیم


سواران به مدت طولانی به دنبال سبک ترین دوچرخه ها برای افزایش عملکرد در جاده ها هستند، و دوچرخه های جاده ای و لوازم جانبی مرتبط با آنها همچنان سبک تر شده است. صنایع دوچرخه سواری با شناختن این فریب بیقراری برای کمال، این پیام را تحمیل کرده است: "سبک ترین بهترین است".


دور از سخت افزار، وزن بدن به شدت تحت فشار قرار گرفته است، به عنوان سواران در تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل خود را - این تعداد جادویی، تعادل کامل بین قدرت، بهره وری و سبک.


از مزایای WorldTour به سواران باشگاه روز یکشنبه، دوچرخه سواران مایل به رفتن سریع تر به مدت طولانی به دنبال یک مارتان تجسم شده توسط دیوید مولر طرفدار قبلی: "من نور، من قوی هستم."


من آزادانه اعتراف می کنم، من مشکلاتی در وزن دارم. در 6ft 1in و 67-70kg، من یک سوار سبک وزن هستم که بهترین عملکرد را در صعود دارد، به ویژه شیب دار، گرادیان های طولانی تر که وزن کم من به پیشرفت سریع تر نسبت به رقبای ضعیف تر من کمک می کند.




با این حال، بعد از اتمام یک بلوک تمرین شدید نژادی به تازگی، عملکرد من شروع به رنج کرد: انگیزه من از بین رفت و من احساس خستگی شدم. از سر خوردن به خانه، احساس سرگیجه می کنم؛ زنگ های زنگ شروع به حلقه کردند


نگران کننده تر، وزن من به میزان قابل توجهی کاهش یافت، از 68 تا 63 کیلوگرم در حدود دو هفته. بسیاری از این علائم اشاره به overtraining، که احتمالا نقش خود را، اما من همچنین کشف کردم که من یک ویروس داشتم، و نیاز به یک تعطیلات سه هفته ای از سواری.


من شروع کردم به نگرانی و شک و تردید من تا به حال هرگز قبل از: وزن کم من ساخته شده من حساس به بیماری؟ آیا من به سادگی بیش از حد لاغر شدم؟ بنابراین این چیزی است که من می خواهم در اینجا پیدا کنم: وقتی نور نور می شود، و هنگامی که شما به بهترین وجه خودت رسیدی، چگونه می دانید؟


>>> چگونه برای رسیدن به وزن نژاد ایده آل خود را برای دوچرخه سواری


وقتی من از دیوید مولر درخواست می کنم، او به من می گوید که به دنبال اهداف مبهم است.


او می گوید: "اگر شما بیمار هستید، اشتباهات را انجام می دهید." "شما بدن خود را زیر فشار بیش از حد قرار داده اید که عملکرد را به خطر می اندازد. این علم راکت نیست - شما باید سالم، آموزش دیده و وزن مطلوب برای هر دو بدن و اهداف دوچرخه سواری داشته باشید. این تنها چیزی است که باید تمرکز کنیم، نه تنها پایان دادن به لاغر به خودی خود. "


وسوسه سواران آماتور برای کاهش وزن بدن قابل فهم است: در تلویزیون، آنها می بینند کوهنوردان خالص مانند نایرو کینتانا، کریس فرووم و برادران یاتس که در گرند تورها رقابت می کنند، ظاهرا به خاطر فیزیک های فوق العاده آنها کمک می کنند. اما ما باید توجه داشته باشیم که جوانب مثبت تیم های متخصص تغذیه و پزشکان را تحت نظارت بر وزن و سلامتی خود قرار داده اند.


این دوچرخهسواران حرفه ای، مدل های عکاسی برای آماتور هستند اجتناب ناپذیر است، اما در عصر زمانی که اینترنت و رسانه های اجتماعی اهداف بدنبال آرزوهای و غالبا غیرواقعی بدن هستند، مهمتر از همیشه، حفظ دیدگاه سالم است.


"اگر شما به خوبی آموزش می دهید، وزن پس از آن کاهش می یابد و، به طور پیش فرض، باید به درستی کالیبراسیون کند." "برای اینکه هر کاری را انجام می دهید، باید وزن مطلوب داشته باشید، یعنی 10 مایل TT یا Etape du Tour."

www.cyclingweekly.com

11 نکته مهم درباره دوچرخه سواری

شماره یک: پدال یک خم تنگ است و آن را پشته کنید. اما این آشکار است ... درست است؟

تصویر: کریس کچپول


فصل مسابقات به سرعت در حال نزدیک شدن است، به این معنی که یک موج ناگهانی از سواران جدید که به دنبال اولین رویدادهای خود هستند، راه خود را به نزدیک ترین معیار مدار نزدیک می کنند.


اگر شما یکی از آنها هستید، پس از آن ما مشاوره زیادی برای کمک به شروع کار خود داریم. با این وجود بهترین تفریح ​​بینش ما میتوانستیم بیرون برویم و سوار شویم - به طور ایده آل با یک chaingang باشگاه محلی، که در آن شما فرصتی برای یادگیری از سواران با تجربه تر دارید و راهنمایی های راهنمایی و همچنین آمادگی جسمانی را خواهید داشت.

بازبینی نکات بریتانیایی دوچرخه سواری RideSmart در مورد نگه داشتن یک ایمن و منطقی در یک دسته، یک ایده خوب نیز است - اما متقاعدکنندگان باشگاه باتجربه قادر خواهند بود همه اینها را در بیشتر موارد منتقل کنند.


این طلایی "انجام" است - اما چه چیزی انجام نمی شود؟


احساس می کنید که شما نیاز به تمام وسایل را دارید

شما تعداد زیادی ازدوچرخه  سواران در سطح ورودی خوب هستند. دوچرخه جاده آلومینیوم و چرخ های پایه. شما می توانید به همان اندازه که می روید ارتقا دهید و در این مرحله بیشترین دستاورد را می توانید با دنبال کردن چرخ های مناسب در طول مسابقه بدست آورید.


به همه بگویید این اولین مسابقه شماست

آرام باشید و در خط شروع مانند لیززی جمع آوری کنید. یا حداقل، نگاه کن (اندی جونز)


مردم به اعصاب پاسخ متفاوت میدهند - اما دو گروه وسیع وجود دارد: کسانی که بسیار آرام هستند و نگرانی خود را درونی می کنند و کسانی که مثل یک کودک نو پا هستند که سه اسپرسو و یک بسته هریبو را از بین می برند. اگر شما به گروه دوم سقوط کنید، در برابر تمایل به هر فرد به صورت جداگانه مقاومت کنید، این اولین نژاد شماست.


استراحت کنید، فشار خود را روی خود قرار ندهید؛ فقط به چیزی که کمیسر باید بگوید، تماشا کنید و یاد بگیرید، گوش کنید.

زمان زیادی را برای گرم کردن اجرا کن

نزدیک به یک ساعت قبل از مسابقه شما می توانید احساس کنید که همیشه برای همیشه هستید. اما در آخرین لحظه یک نقطه و یک صف برای توالت پرتاب کنید و ناگهان زمان شروع خیلی نزدیک است. یک برنامه مناسب برای اطمینان از حداقل 20 دقیقه برای گرم شدن به خود بدهید.


نژاد Crit می تواند خیلی سریع شروع شود - پس آماده باشید. شما می توانید خود را به عنوان یک طرفدار احساس کنید و مجموعه ای از غلطک ها را گرم کنید، اما اگر مدار رایگان باشد، ارزش چند تا از دویدن را داشته باشد، بنابراین می دانید که چگونه مسیر را دنبال کنید.

شماره خود را به لایه پایه خود اضافه کنید

خوب، شما احتمالا مسابقه تور یورکشایر نیست، اما شما می توانید یادداشت ها ... (اندی جونز)

یک لایه پایه را پوشانید زیرا لایه اضافی پارچه بین کیت و پوست شما اضافه می شود. اما حتما شماره خود را برای انجام این کار اضافه کنید در حالت ایده آل، شماره را قبل از قرار دادن کیت خود قرار دهید، کشش جرس خود را روی زانوی خود.

نتوانست شماره 13 را با دقت عوض کند

اگر با شماره 13 به سمت راست راه بروید، روح Fausto Coppi در لبه زنگ ظاهر می شود، با شما برخورد می کند و به دور خود دوچرخه خود را از بین می برد در حالی که یک گربه سیاه از مسیر شما عبور می کند و هر آینه نزدیک ترین حمام را با تاثیر آنی. شما باید به پا طاووس خود را تحت یک نردبان بکشید تا به HQ بازگردید.

یا آنها می گویند

عینک خود را فراموش کنید

هیچ چیز بدتر از آن است که توسط 30 نسخه از زندگی مانند RoboCop احاطه شده در حالی که شما ایستاده وجود دارد چشمک می زنم خورشید / باران و زود به زود گری از چشم شما. عینک دوچرخه سواری بسته.


پدال را از دست بده

مسابقه Crit معمولا به سرعت شروع می شود - بنابراین لحظات پس از سوت / زنگ / تفنگ مهم هستند. با پای خود را در موقعیت 3 ساعته ببندید، نیرو را خاموش کنید و اگر پا دیگر شما درست نباشد، آن را روی پدال ببندید و دوباره سعی کنید دوباره سوار شوید.

کلیپ کردن سریع به پایان می رسد طبیعی است. اگر این بیانیه به شما دروغ می گوید، به Speedplays مراجعه کنید.


بر روی ترمز حرکت کنید

اگر دنبال یک سوار در اطراف گوشه ای هستید و بدون توقف می توانید آن را دور ببرید، هیچ دلیلی وجود ندارد که بتوانید آن را با همان سرعت دور کنید. امیدوارم هر کاری که می کنید انجام دهید، به گوشه ای در "سرعت آویزان" وارد نشوید و سعی کنید آن را به "سرعت لاک پشت" نیمی از راه را به سرعت کاهش دهید. گوشه گیری قطعا چیزی است که ارزش تمرین در باشگاه اجرا می شود و chaingangs در پیشبرد.