آیا باید در کیت های خود شناور باشید؟
جیمز برسی 4 آوریل 2019 4:23 بعد از ظهر
101
سهام
ما متوجه خواهیم شد که کدام نوع چنگال باید به کفش شما متصل شود و اینکه آیا شما باید شناور باشید یا خیر
برچسب ها:
گزینه های بی شمار در دسترس به معنی انتخاب پدال راست و سیستم کشویی می تواند دشوار باشد. اندازه پلت فرم، کیفیت تحمل، عمر پاک، سازگاری با دوچرخه های دیگر - این فقط چند مورد از ملاحظات سواری باید در ذهن داشته باشد.
با این حال، در بالای این فهرست، باید شناور باشد. اغلب ما در هنگام انتخاب قطعات جدید نگاهی به طرفداران حرفه ای برای الهام می دهیم. اما وقتی به پدال می آید این یک منطقه است که فیزیولوژی شما باید عامل اصلی انتخاب یک انتخاب باشد.
>>> ارتفاع زین: نحوه درست کردن آن و دلیل آن بسیار مهم است (ویدئو)
این یک نظر طولانی است که اکثر سواران حرفه ای از استفاده از یک موقعیت ثابت موقعیت استفاده می کنند - دلیل آن اینست که موقعیت ثابت اجازه می دهد تا یک ضربه پدال بسیار قدرتمند باقی بماند، زیرا حرکت ناخواسته پای مجاز نیست.
>>> آیا باید ساقه خود را بکشید: بله یا نه؟
اما اکنون حتی جوانب مثبت به این فکر می کنند که ثابت بودن ممکن است بهترین باشد. فیل Cavell از CycleFit، متخصصان دوچرخه سواری در لندن، با تیم Trek-Segafredo WorldTour همکاری نزدیکی دارد، مانند Fabian Cancellara و Jens Voigt.
او می گوید: "بیشتر سواران، حتی جوانب مثبت، نیاز به برخی از شناور در نقاط خاصی را در درون ضربه پدال دارند. تغییرات پا درشت، تیبای یا هیپ می تواند بر نیازهای خاص تأثیر بگذارد. اغلب شناور لازم است زمانی که یک سوار ممکن است از یک نیاز ناآگاه باشد - به عنوان مثال در ساعت 12 [بالای سکته مغزی پدال]. "
چطور به چنگال های شما بستگی دارد
وزن کردن گزینه ها
کلاچ های شناور برای ایجاد یک درجه کوچک حرکت رو به جلو سوار بر پایه به پدال متصل شدند. این حرکت، معمولا به شکل پاشنه به سمت یا دور از دوچرخه، اجازه می دهد که پای خود را در طول سکته مغزی پدال خود مرکز خود قرار دهیم.
دلیل اصلی این که سواران یک حلقه شناور را انتخاب می کنند این است که موقعیت کراوات بر روی پایه کفش کمی کمتر از حلقه ثابت است. این اجازه می دهد تا هر دوچرخه سوار به راحتی موقعیت خود را در خانه را در خانه تنظیم کنید.
>>> هفت راه برای پیدا کردن مکان های جدید بزرگ برای سوار شدن
سازندگان مختلف با درجات مختلفی از شناور ساخته شده در کنار آنها می توانند در موقعیت ثابت قرار گیرند.
به عنوان مثال، یک قطعه را با 9 درجه و یک با 4.5 درجه از شناور (به ترتیب قرمز و خاکستری) نشان می دهد، با شکل نشان می دهد که چند درجه چرخش پاشنه برای جدا شدن چفت از مکانیسم طول می کشد.
>>> چگونه برای مقابله با عقب نشینی در دوچرخه سواری خود را
Shimano دارای زاویهی زرد مرکزی شناور است که 6 درجه حرکت در هر دو پاشنه پا و پا، یک کمان آبی است که فقط در انگشت پا و یک چرخه موقعیت ثابت قرمز حرکت می کند.
Speedplay چیزهایی را با اجازه دادن به تنظیمات شخصی از طریق پیچ های گراب برای تنظیم در شناور از ثابت تا 15 درجه از حرکات ساده می کند.
اما آیا شما نیاز به شناور دارید؟ برای اکثر سواران، مقدار کمی شناور می تواند سودمند باشد و طبیعت مثبت پیشگیری از آلودگی به مراتب بیشتر از کاهش قابل توجه بازده انتقال قدرت است.
>>> چگونه می توانید به عنوان دوچرخه سواری به طور مطلوب برای شما رشد می کنند
هنگامی که یک سوار با پایه ثابت بر روی زانو نشسته است، پای خود و پایه ها در موقعیت قفل می شوند، زنجیره جنبشی بسته است. هر گونه فشار برای تثبیت ضربه پدال به طور کامل توسط مفصل زانو مفصل گرفته شده است؛ فشار ناخواسته می تواند منجر به آسیب هایی شود که می تواند به آسانی اجتناب شود.
کاوول یک راه ساده برای تشخیص نیاز به شناور را نشان می دهد، کسی که فیلم سکته مغزی پدال خود را از یک جنبه جلو، ترجیحا در حرکت کند، می گیرد. شما باید با جستجوی هر حرکت پائی جانبی، بتوانید نیاز به شناور را به راحتی شناسایی کنید.
>>> خوردن مثل شما آموزش: تغذیه دوره ای
با این حال، باید دانست که درد زانو نیز ممکن است ناشی از شناور بیش از حد است زیرا اغلب ناشی از فقدان شناور است. مقدار شناور که برای شما مناسب است مهم است و گاهی اوقات بدون هدایت مناسب می توانید حدس بزنید. سطوح مختلف پا، پای راست و زانو به این معنی است که طرحهای پدال / چسبنده خاصی برای پویایی پاها مناسب هستند.
www.cyclingweekly.com
یک روز خسته کننده می تواند برای سواری چالش برانگیز و سال های رقابت در کلاسیک بدان معنی است که راجر هاموند دارای تجربه زیادی در هنگام سوار شدن در باد است.
هاموند می گوید: یکی از اولین مواردی که در نظر گرفته می شود، موقعیت است: "در باد، سازش بین گرفتن تا زمانی که به عنوان آیرودینامیکی امکان پذیر است، بلکه امکان دیدن جاده نیز هست." کم شدن سطح فرونتال خود را کاهش می دهد و در آرنج خود قرار می گیرد و در آغوش گرفتن میله ها ثبات را افزایش می دهد.
هنگام سوار شدن در یک گروه در باد، از طرف پناهگاه گروهی حرکت کنید و از طرف باد بردارید. هرگز چرخش های طولانی روی جلوی آنها را نداشته باشید زیرا خیلی خسته کننده هستند. کلید نگه داشتن چیزهای صاف است.
>>> نکاتی برای سواری در باران
اگر گروهی وجود داشته باشد، تلاش می کند تا آن را بگیرد یا در آن جا بماند، همانطور که هاموند توضیح می دهد که زمان زیادی را صرف سواری می کند: "این همان کاری است که یک کوهنورد انجام می دهد؛ اگر تلاش نکنید در پایین صعود قرار بگیرید، هرگز به آنجا نخواهید رسید. "
ضروریات
هنگام عبور از شکاف در حجاب و یا بین ساختمان ها، برای ضربه ها آماده باشید
برای ایجاد پناهگاه با سواران دیگر کار کنید
سوار شدن بر قطره ها و پایین رفتن به میله ها برای افزایش ثبات
چرخ ها را با هم مخلوط نکنید زیرا ممکن است به سمت شما سوار شود
چرخ های عمیق خود را برای یک روز کمتر باد با خود ببرید
قبل از برنامه ریزی مسیر خود، پیش بینی آب و هوا را بررسی کنید
در یک echelon، سواران خود را در یک فن در سراسر جاده برای محافظت از یکدیگر از صخره نورد، اما به عنوان آن می تواند تنها به عنوان جاده گسترده، به عنوان برخی از سواران در فایل تنها باقی می ماند.
هاموند توضیح می دهد که چگونه مردم در این موقعیت آسیب پذیر هستند: "Echelons بهترین راه سوار شدن به باد در یک گروه است. شما اطمینان دارید که فقط افرادی را دارید که می توانند در باد بگریزند و درک کنند که چگونه یک نیروگاه کار می کند. "
مسیر خود را برنامه ریزی کنید تا راه خروج خود را از سر راه بردارید و سپس از بازگشت به خانه خود لذت ببرید. هاموند می گوید برنامه ریزی پیش رو برای مسابقه بسیار مهم تر است.
"اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که باد شروع می شود، چه خواهد بود windwind یا صخره. این در مورد نگاه کردن به جایی که باد می آید از درک که در آن ممکن است وجود ندارد درختان، بدون هدیگا. همه چیز در مورد آماده سازی است. برای صعود، همین یکسان است. شما فقط باید به عنوان یک صعود رفتار کنید. و تحقیق خود را انجام دهید. "
قدرت آستانه عملکردی خود را پیدا کنید، یا آستانه ضربان قلب، سریعتر سوار شوید، صحیح تر کنید و بیشتر بروید - همه با برنامه های آموزش دوچرخه سواری ما
همراه با مربی حرفه ای الیور رابرتز، ما مجموعه ای از برنامه های تمرینی دوچرخه سواری را برای به دست آوردن هر دوچرخه سواری به ارمغان آورده ایم. این که آیا شما میخواهید در خانه تان نصب کنید، سرعت بخورید یا مسافت پیموده شده خود را بسوزانید و یا بیشتر بروید، ما یک برنامه آموزشی دوچرخه سواری را برای هر یک از طیف گسترده ای از نتایج تعیین کرده ایم.
برنامه های آموزشی ...
ما تعدادی از برنامه های آموزشی طراحی شده برای متناسب با سواران مختلف و اهداف آنها در مراحل مختلف در توسعه و فصل خود را.
در اینجا گزینه های ...
>>> برنامه آموزش دوچرخه سواری برای مبتدیان - این کار را انجام دهید اگر شما برای دوچرخه سواری یا بازگشت بعد از یک تعطیلات جدید هستید.
>>> برنامه آموزش دوچرخه سواری برای سرعت فوق العاده - عالی برای زمان triallists یا سواران "دیزل موتور" که می خواهند یاد بگیرند برای تغییر سرعت برای نشانه های شهر نشانه.
>>> برنامه آموزش دوچرخه سواری برای تناسب اندام بهار - برای کسانی که پایه خوبی در زیر کمربند خود دارند و اکنون می خواهند سرعت کمی را برای رویدادهای تابستانی اضافه کنند.
>>> برنامه آموزش دوچرخه سواری برای سرعت بهار - برای سواران با تجربه که 100 متری سواران را در گذشته به اتمام رسانده اند و اکنون به دنبال اضافه کردن برخی از سرعت به یک پایگاه خوب در حال حاضر مناسب است.
>>> برنامه تمرینی دوچرخه سواری برای تناسب اندام زمستانی - این یکی همه چیز در مورد افزایش استقامت است، ایده آل برای روروک مخصوص بچه ها که می خواهند سطح تناسب اندام خود را در زمستان ایجاد کنند.
>>> چگونه می توان برنامه آموزشی سالانه خود را بنویسید؟ میخواهید برنامه خود را بنویسید؟ شروع کن اینجا
چگونگی استفاده از این برنامه های آموزش چرخه
برای برنامه های آموزشی ما، بخش های مختلف سواری با استفاده از مناطق آموزش شماره گذاری شده است. طرح این است که در آن سطح تلاش برای زمان اختصاص داده شود. استفاده بیشتر از وقت شما به معنی کار در سطح تلاش مناسب برای شما است. در اینجا نحوه کار کردن در مناطق زیستمحیطی شما چطور است؟
>>> جلسات آموزش توربو: بیشترین استفاده را از آموزش داخلی خود داشته باشید
چقدر سخت است؟
اگر شما به طور کامل در مورد احساسات تمرین می کنید، می توانید از تلاش های پایه و توصیف احساسات زیر استفاده کنید، اما این ها کمی مبهم هستند، به همین دلیل ما آنها را به یک سری از٪ مناطق با توجه به حداکثر ضربان قلب یا آستانه عملکرد . همه چیز شما این است که تصمیم بگیرید که کدام رویکرد بهترین کار را برای شما انجام دهد، مناطق خود را کار کنید و تمرین کنید.
مناطق حداکثر ضربان قلب
میزان قلب اندازه گیری فشار است که بدن شما زیر است و چقدر کار سخت است - هرچه میزان ضربان قلب بالاتر باشد، فشار بیشتر است. اگر شما یک مانیتور ضربان قلب دارید، می توانید مجموعه ای از مناطق تمرین شخصی را بر اساس حداکثر ضربان قلب خود (MHR) ایجاد کنید.
برای ایجاد حداکثر ضربان قلب خود، ساده (اما نه آسان!) تست زیر را انجام دهید:
1) سوار آسان برای 15-30 دقیقه، پایان دادن به در پایین تپه طولانی و پایدار است.
2) در طول یک پیاده روی خوب و سریع به تپه بروید و سپس به پایین به ساحل بروید.
3) دوباره صعود تپه شروع به همان سرعت سریع، اما این بار هر 30 ثانیه تلاش خود را افزایش می دهد. هنگامی که شما به نقطه ای می رسید که می توانید بدون سخت تر فشار دهید، روی پدال ایستاده و با سرعت حرکت کنید تا زمانی که شما فقط باید متوقف شوید.
4) ساحل را به پایین بکشید و مرحله سوم را دوباره قبل از رفتن به خانه انجام دهید.
شما احتمالا MHR خود را در جایی به سمت وسط صعود سوم قرار می دهید. (شما باید یک مانیتور ضربان قلب باشید که حداکثر ضربان قلب را ثبت می کند تا بتواند این تست را به درستی انجام دهد.)
هنگامی که شما MHR خود را ایجاد کرده اید، به سادگی از محدوده های درصد ستون چهار جدول استفاده کنید تا دامنه های ضربان قلب خود را تنظیم کنید.
مناطق تمرین آستانه کاربردی
آستانه عملکردی شما (FT) بهترین تلاش متوسط شما است که احتمالا می توانید در یک ساعت بدون توقف سوار شوید. خوشبختانه، شما مجبور نیستید یک محاکمه زمان 25 مایلی را وارد کنید تا FT شما کار کند. برای محاسبه FT "واقعی جهان" از آزمون تست زیر استفاده کنید (که توسط Hunter Allen از Peaks آموزش طراحی شده است):
1) سوار آسان برای 20 دقیقه.
2) 3 دقیقه 1 دقیقه با سرعت بالا (120 دقیقه) در دنده کوچک با یک دقیقه آسان بعد از هر بار.
3) برای چهار دقیقه دیگر رانندگی کنید.
4) حداکثر پنج دقیقه طول بکشد.
5) سوار آسان برای 10 دقیقه.
6) سوار به سختی که می توانید برای 20 دقیقه انجام دهید. هدف از پایان دادن به 20 دقیقه با دادن کاملا همه چیز.
(شما باید قادر به ضبط میانگین قدرت یا ضربان قلب برای تلاش 20 دقیقه ای باشید.) پس از بازگشت به خانه، متوسط قدرت یا HR را برای این 20 دقیقه تلاش نهایی کنید و این تعداد را چند برابر کنید توسط 0.95. این FT شما است. استفاده از آن برای محاسبه مناطق آموزشی خود، با استفاده از درصد در ستون های پنج و شش بسته به اینکه آیا شماره شما یک ضربان قلب یا قدرت رتبه است.
انسانها برای دوچرخه سواری طراحی نشده بودند؛ برای شروع ما برای ایجاد پای خود روی زمین ایجاد شدیم. دوچرخه سواری به طور کلی توزیع وزن را از طریق ماهیچه ها و ستون فقرات شما تغییر می دهد، بلکه پشت و گردن را به حالت غیر طبیعی بر می گرداند.
>>> همه آخرین تناسب اندام و تغذیه دوچرخه سواری
گردن به طور خاص باید جبران شود تا شما بتوانید ببینید که کجا هستید. در یک موقعیت ضعیف، این امر می تواند کاملا افراطی باشد؛ مانند ایستاده و خاموش کردن به فضا برای ساعت ها در پایان؛ این عجیب نیست که عضلات گردن می توانند خسته و تحریک شوند.
"شکر شرلوک"
اگر شما در حال سوار شدن طولانی هستید، چندین زخم و درد دارید، احتمال این است که آنها بتوانند به راحتی با تنظیم موقعیت خود حل و فصل شوند، به مدت طولانی قبل از اینکه به یک مشکل فرار تبدیل شوند.
>>> توضیحات توضیحات: نحوه درست کردن آنها (ویدیو)
به سمت روشن نگاه کنید - بعید، پرونده شما به همان اندازه بد است که مایکل شرر در طول مسابقه 3000 مایل، مسابقه در سراسر آمریکا، عضلات گردن شرمر خیلی خسته بودند، آنها به سادگی شکست خوردند و دیگر قادر به سرش نبودند. تیم او مجبور بود که یک بند موازی از طنابهای باندینگ ایجاد کند تا بتواند سرش را در موقعیتی قرار دهد که او را قادر می سازد تا جایی که می رود، به او اجازه دهد تا به پایان برسد.
>>> ارتفاع زین: نحوه درست کردن آن و دلیل آن بسیار مهم است
در واقع، به عنوان مثال شدید، تا آنجایی که "گردن شرر" در حال حاضر یک اصطلاح رسمی شناخته شده است که برای توصیف این بیماری استفاده می شود.
پیشگیری: موقعیت شما
خوشبختانه بدن انسان بسیار متنوع است و با توجه به موقعیت، از طریق اندازه گیری صحیح دوچرخه و تنظیم آن، دوچرخه سواری باید یک تجربه راحت و بدون درد باشد. فراموش نکنید که دوچرخه سواری یکی از بدترین فرم های ورزش بدنی است.
ویدیو بالا نشان می دهد برخی از تمرینات که می تواند کمک به درمان و جلوگیری از درد گردن، خارج از دوچرخه. اما این کاملا روشن است که موقعیت سواری شما به طور مستقیم بر همگرایی گردن و ستون فقرات شما تاثیر می گذارد، به خصوص، موقعیت و تنظیم صندلی شما بسیار مهم است.
تغییر وضعیت موقعیت خود برای جلوگیری یا اصلاح مشکلات واقعا ساده است، زیرا تغییرات در این منطقه از دوچرخه به راحتی بدون نیاز به دانش مکانیکی به دست می آید. تغییرات را می توان به دوچرخه به سرعت و نسبتا ارزان با یک اثر تقریبا فوری اصلاح شده ساخته شده است.
>>> چگونه می توان Aero در دوچرخه جاده ای خود (ویدیو)
یک نگرانی ابتدایی، دسترسی بیش از حد به میله ها است، که باعث می شود گردن به طور دائم "محرک" و یا بیش از حد گسترش یابد. این می تواند ترکیبی از نه چندان است که فرمان از زین است، بلکه اینکه چقدر پایین آنها هستند.
تغییر وضعیت موقعیت یاب
درد گردن دوچرخه سواری
تنظیم ارتفاع و راننده می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند
ممکن است فقط یکی از این تنظیمات را داشته باشید تا اثر مورد نظر را داشته باشید، اما احتمال بیشتری وجود دارد که ترکیبی از چندین نتیجه بهتری کسب کند.
افزایش ارتفاع فرمان
ستون های ساقه: ساقه های نازک مدرن محدودیت حرکت و حرکت پایین را در اختیار شما قرار می دهد، زیرا آنها مستقیما به چرخ دنده ها متصل می شوند. برای رسیدن به حداکثر ارتفاع، همه فاصله ها را می توان همه آنها را در زیر ساقه قرار داده، آن را در بالاترین نقطه در steerer قرار دهید.
* یادداشت مکانیک: خیلی دور نیست بالای ساقه باید حداکثر چند میلیمتر بالای بالای لوله steerer برای ایمنی شما باشد.
زاویه محور: اگر شما نمیتوانید ارتفاع کافی را با فاصله ها بدست آورید، سپس یک ساقه مثبت افزایش می یابد، یکی که نقطه به سمت بالا است، یک روش جایگزین یا دیگری است. زاویه ای که در آن ساقه افزایش می یابد، می تواند متغیر باشد زیرا چندین موجود برای افزایش بیشتر یا کمتر در دسترس هستند. بعضی از ساقه ها به شما اجازه می دهند که زاویه خود را افزایش دهید تا موقعیت مطلوب پیدا کنید.
آداپتورها: اگر هیچ کدام از این روش ها تغییر کافی را نداشته باشند، طرح های مخصوص و یا آداپتورهای مخصوص برای افزایش ارتفاع بسیار در دسترس هستند، اما وقتی که این ضروری است، مشکلی است که آیا دوچرخه برای اولین بار به نیازهای شما مناسب است یا خیر.
ادامه مطلب: چگونگی تنظیم ارتفاع فرمان
کاهش دسترسی
طول ساقه: کاهش طول ساقه، میله ها را به زین تر نزدیک می کند، و بنابراین دسترسی دوچرخه را کاهش می دهد. همانطور که با زاویه، چندین اندازه در دسترس هستند، بنابراین باید در گرفتن میله های جایی که شما آنها را با ترکیب درست طول و زاویه می خواهید، دشوار نیست.
توجه داشته باشید مکانیک: قبل از ایجاد یک تغییر شدید، این یک گام بزرگ از آنچه که شما در حال حاضر استفاده کنید، با فروشگاه محلی خود چک کنید که آنچه که شما قصد انجام آن را داشته و هیچ تاثیر منفی بر نحوه دوچرخه سوار و رسیدگی . برخی از تنظیمات شدید می تواند دوچرخه را برای سوار شدن کم کند.
موقعیت یو اس اس: حتی با دسته های خود را در موقعیت درست، هنوز هم سوال در مورد موقعیت اهرم وجود دارد. در عین حال، قرار دادن ترمز دستی ترمزهای هیدرولیکی کمی بالاتر، موقعیت مکانی صاف تر را تشویق می کند، زیرا شما زمان زیادی را صرف سوار شدن با دست های خود در اینجا خواهید کرد.
توجه داشته باشید مکانیک: بیش از حد بالا نمی رود که شما ممکن است مبارزه کند
www.cyclingweekly.com
بهرمندی از ارتفاع در افزایش راندمان ورزشکاران دارای قدمتی معادل نیم قرن است و تمرین در ارتفاع بر کیفیت عملکرد ورزشکاران اثرات فیزیولوژیکی شگرفی می گذارد و پس از بازگشت ورزشکاران به سطح دریا این تغییرات به راحتی قابل مشاهده هستند. این موضوع در سال 1940 به صورت نظریه مطرح و از سال 1990 تمرین در ارتفاع به عنوان فاز سریع پیشرفت ورزشی اثبات شد.
اصولا تمرین در ارتفاعات را به سه دسته تمرین در ارتفاع قبل از مسابقه، تمرین در ارتفاع برای افزایش ظرفیت فیزیکی و تمرین در ارتفاع بعد از رقابت تقسیم میشود. که نتیجه برنامه ریزی های صحیح نشان داده است که : ارتفاع تثیرات مهمی بر روی دستگاه تنفس و دستگاه گردش خون و همچنین قلب و عروق دارد، علاوه بر آن گنجایش غیر هوازی را نیز بالا برده و تاثیرات مثبتی بر روی ماهیچه ها و مولکولهای بیو شیمیایی مانند آنزیم ها دارد.
حجم پلاسما خون بعد از رسیدن به ارتفاع حدود 3000 متری از سطح دریا شروع به کاهش کرده و پیامد این کاهش پلاسما، افزایش گلبول های قرمز در هر واحد خون می شود. افزایش گلبولهای قرمز و هموگلوبین خون در ارتفاع، انتقال اکسیژن را در هنگام برگشت به ارتفاع نزدیک دریا افزایش می دهد. علیرقم طولانی نبودن این تغییرات، امتیاز ویژه ای برای ورزشکاران محسوب می شود هر چند این تاثیر به ویژه در مورد فعالیت های استقامتی و هوازی که بیشتر از سایر فعالیت ها تحت تاثیر شرایط محیطی قرار دارند چشمگیر تر است. جهت افزایش این روند توصیه می شود تمرینات ورزشکاران هوازی و غیر هوازی در ارتفاعات بین 2000 تا 3000 متر از سطح دریا و به مدت 4 تا 6 هفنه انجام شود.