آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

دوچرخه الکترونیکی تاشو

دوچرخه الکترونیکی تاشو Flit-16 امروز در Kickstarter توسط شرکت کمبریج مستقر در کمیته فلیت راه اندازی شد و در حال حاضر از هدف بودجه خود فراتر رفته است. این مغز مغز دیو هندرسون ، مهندس سابق جگوار لاندروور و الکس موری است که تجربه آن در سیاست های عمومی و تجارت است.


برای طراحی Flit-16 و ساخت و آزمایش نمونه اولیه آنها سه سال زمان برد.


هندرسون می گوید: "دید ما ساخت یک دوچرخه تاشو برقی است که احساس سواری بسیار خوبی دارد ، ضمن اینکه راحتی یک دوچرخه مسافرتی جمع و جور را حفظ می کند." "با استفاده از پیشینه من به عنوان یک مهندس خودرو ، من بر هندسه دوچرخه الکترونیکی تمرکز کردم تا سواری راحت و پاسخگو داشته باشم ، مناسب برای سفرهای شهری."


وزن Flit-16 باتری آن حدود 14 کیلوگرم است. به گونه ای طراحی شده است که به سرعت خم شود ، با یک اهرم روی ساقه میله ها را به سمت پایین بکشید ، در حالی که بخش عقب دوچرخه در زیر قاب قرار دارد و با تیغه چنگال مشبک می شود. Flit می گوید که باید ده ثانیه طول بکشد.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/FLITBike_CommuterBike_FoldedAtStation_LowRes-1.jpg



شیرهای دوچرخه الکترونیکی را درون یک بسته جمع و جور قرار دهید که با استفاده از صندلی صندلی به عنوان دسته می توان چرخانده یا از طریق قاب بلند شد


وقتی قسمت عقب دوچرخه طولانی شد ، یک درج الاستومر برای تعلیق وجود دارد. توسط یک سری حلقه های فلزی محافظت می شود و همچنین به اتلاف گرما کمک می کند.


Flit مکانیسم تاشو را در ساقه با پیچ پیچیده شده که با قسمت عقب لولا مشبک است طراحی کرده است. بعلاوه مجموعه ای از فک های استنلس استیل وجود دارد که برای دوام بیشتر با یکدیگر جفت می شوند و در صورت فرسودگی می توان آنها را جایگزین کرد.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/07/FLITBike_HingeSteelInserts_LowRes.jpg



مکانیزم قفل روی ساقه ها به هم می پیچد و دارای فک های استیل ضدزنگ برای مقاومت در برابر سایش است


در قلب یک دوچرخه الکترونیکی Flit-16 یک باتری کاملاً محصور 250Wh قرار دارد که درون لوله فریم قرار دارد. برای شارژ از طریق قسمت پشت قاب قابل جدا شدن است ، اگرچه می توانید آن را در محل شارژ کنید.


این با یک موتور توپی عقب 250 واتی و یک چرخ دنده تک سرعت حرکت می کند ، که از طریق کشش زنجیره ای عبور می کند تا به شما در نگه داشتن زنجیره در هنگام دوچرخه کمک کند.


درج الاستومر سیستم تعلیق انتهای عقب را فراهم می کند و فشار دهنده زنجیره هنگام جمع شدن زنجیره را محکم نگه می دارد


فلیت می گوید محدوده بین 30 تا 40 مایل است و بستگی به سطح زمین و سطح کمک دارد که از پنج پیشنهاد موجود انتخاب شده است. کنترلر میله ای کاملاً جمع و جور است ، با یک دکمه برای روشن کردن دوچرخه الکترونیکی ، یکی از بالاترین سطح کمک و دیگری برای کاهش آن. به علاوه نمایشگر سرعت و سطح باتری خود را دریافت می کنید.


درپوش باتری همچنین دارای یک چراغ روشن در عقب قرمز است که به عنوان چراغ ترمز نیز عمل می کند و همچنین یک چراغ جلو نیز وجود دارد. هر دو را می توان با استفاده از واحد کنترل نوار روشن و خاموش کرد.

https://www.cyclingweekly.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.