آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

واقعا دوچرخه آزمایشی چقدر سریعتر است؟

یک ویژگی تبلیغاتی در ارتباط با Boardman


"آیا دوچرخه آزمایشی زمان واقعاً خیلی سریع من را خواهد کرد؟" - این سوالی است که بارها از شما پرسیده شده است. من همیشه در حمایت از دکلره های سنگین تر و سه لایه مان جواب داده ام: این عظیم است. دقیقه ، به راحتی ، بیش از یک نوار آبی 25.


با این حال ، با بررسی خودم در مرکز عملکرد Boardman در Evesham ، سرانجام این شانس را داشتم که وارد بادگیر و جمع آوری داده های پشت فرض خود شوم - و برخی از آن مرا شگفت زده کرد.

خلاصه: نتایج…


صرفه جویی در دوچرخه / موقعیت وات در مقابل پایه

دوچرخه جاده AIR ، روی کاپوت ها ، در پایه اصلی 40 کیلومتر در ساعت

دوچرخه جاده AIR ، با قطره ، در 40 کیلومتر 18

دوچرخه جاده AIR ، با قطره ، پرتاب ، در 40 کیلومتر 38

دوچرخه جاده AIR ، قلاب های پرتاب شده ، در 40 کیلومتر 39

دوچرخه جاده AIR ، کلیپ در میله ها ، موقعیت 1 ، در 40 کیلومتر 66

دوچرخه جاده AIR ، کلیپ در میله ها ، بهینه سازی * ، در 40kph 83

دوچرخه آزمایش زمان TTE ، برای سفر 40 کیلومتر در ساعت ، در 40 کیلومتر 86

دوچرخه آزمایش زمان TTE ، بازوهای باریک تر ، در سرعت 40 کیلومتر 87

دوچرخه آزمایشی TTE ، در 50kph 21 در مقابل AIR با کلیپ

این منبع نسبتاً تازه ساخته شده بخشی از یک سیستم جامع را تشکیل می دهد ، که در آن مشتریان می توانند از بهینه سازی سر و پا که شایسته یک ورزشکار در سطح المپیک است - استفاده و انتخاب خدمات از ارزیابی فیزیولوژیکی گرفته تا فیزیوتراپی ، جاگذاری دوچرخه و البته ارزیابی آیرودینامیکی را بررسی کنند.


>>> قدرت در مقابل آیرودینامیک: چگونه تعادل را به درستی بدست آوریم


دکتر جیمی پرینگل ، متخصص آیرودینامیک Boardman در آنجا برای آزمایش و مشاوره من در آنجا حضور داشت ، ابتدا در دوچرخه هوایی AIR AIR Boardman ، و پس از آن دوچرخه جاده AIR با کلیپ در میله ها ، و سپس باد تقلب TTE دوچرخه آزمایش زمان.


تست دوچرخه جاده هوایی AIR با سرعت 40 کیلومتر در ساعت با زاویه خمیازه 7.5 درجه ، ما با ارزیابی ضریب درگ من (CdA) و پس انداز وات حاصل در مجموعه ای از موقعیت ها شروع کردیم: در قسمتهای صوتی ، روی قطره ها ، روی قطره ها ، و بر روی قلاب های حلق آویز. اگر نتوانید درد دوسر را نادیده گرفته و آن را حفظ کنید ، موقعیت نهایی اغلب به عنوان مطلوب برای تقلید پس انداز آزمایشی زمان بر روی دوچرخه جاده ای در نظر گرفته می شود.


برای من - در قسمت هوایی موجود در این مجموعه ، سریعترین سرعت در قطرات قطره قطره شده است - با صرفه جویی 38 وات چشمگیر و در مقابل نشستن بر روی تاپ ها. این نشان دهنده افزایش 2.13 کیلومتر در ساعت و صرفه جویی در زمان 3 دقیقه 03 ثانیه برای یک رویداد 40 کیلومتری است.

"شکار" در صدر بسیار چشمگیر نبود ، و این نشان می دهد که من بهتر است از انجام این سمت دست بردارم. با این وجود شایان ذکر است که بهینه سازی بیشتر - میله های باریک تر و ساقه طولانی تر - می توانند در اینجا صعودی را مشاهده کنند.


بعد ، ما یک جفت کلیپ در میله ها به دوچرخه جاده AIR اضافه کردیم. شما می توانید یک جفت از این را با حدود 100 پوند خریداری کنید. این هک مقرون به صرفه بسیار مؤثر بود و باعث صرفه جویی در 66 وات - برابر با صرفه جویی در 5min 20s در مقابل موقعیت دوچرخه جاده "تاپس" و 2min 17s در مقایسه با سریعترین موقعیت "قطره ها" می شود.


با این حال ، هنگامی که پینگل قدم به قدم برای بهینه سازی موقعیت قرار داد: باریک و بالا بردن دست من ، فشار دادن زین به جلو و به من دستور داد که سرم را به موضع معروف "لاک پشت" برساند ، تفاوت آن بیشتر است: 83 وات.


این موقعیت جدید 6 مین 51 سرعت قابل توجهی از موقعیت دوچرخه جاده "تاپس" و 3min 48s سریعتر از موقعیت "قطره" داشت. اعطا می شود ، شما باید دست خود را برای جابجایی وسایل تغییر دهید ، ناراحتی که در یک دوچرخه آزمایشی صرفه جویی شده است ، اما این هنوز هم یک قطعه حک شده از زمان سپری شده در غار درد است که نادیده گرفتن آن دشوار است.


ما نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که AIR یک "دوچرخه جاده ای استاندارد" نیست - این طراحی شده است که با یک صندلی چهار موقعیتی به یک دکل آماده TT بسته شود و از آن استفاده شود. این امر به طور کلی یک موقعیت صندلی 76 درجه و یک جلوی پایینی را در دوچرخه جاده X-Small که من روی آن قرار داشتم به وجود آورد و یک سوار قد بلند تر ممکن است به همان اندازه در دوچرخه بزرگ جایزه نگیرد.


تصویر: توبی مارتین

تا حدودی ، موقعیتی که من توانستم خودم را در هواپیما در آن کار کنم ممکن است تعجبم را در نتیجه بعدی توضیح دهد. هنگامی که ما را در یک موقعیت یکسان در دوچرخه آزمایشی TTE قرار دادیم ، پس انداز CdA 2.3 درصد بود ، معادل تنها 4 وات - یا 26s بالای 40km.


هر دو دوچرخه تست شده و بهینه سازی شده اند تا در اسرع وقت از طریق هوا حرکت کنند. اما TTE موارد اضافی دارد: قسمت جلویی یکپارچه ، اهرم ترمز مرتب شده و نبود هود ، برای نامگذاری چند مورد.


در حالی که ابروها با پیشرفت محدود قدم برداشته اند ، ما همان موقعیت را با سرعت بالاتری آزمایش کردیم: 50 کیلومتر در ساعت ، با زاویه خمیازه 2.5 درجه ، نوع سرعت دوچرخه مورد بحث است.


با این سرعت ، صرفه جویی شده توسط دوچرخه زمان آزمایش تا 5.9 درصد - 21 وات سریعتر از AIR با کلیپ در میله ها برابر است با 55 ثانیه صرفه جویی: یک دقیقه ارزشمند برای یک تستر رقابتی.


تصویر: توبی مارتین


پینگل در مورد این یافته ها توضیح داد: "بعضی از خوانندگان انتظار داشتند حاشیه بزرگتری بین دوچرخه جاده AIR AIR و دوچرخه آزمایشی آزمایشی زمان TTE داشته باشند. با این حال ، ما اغلب می بینیم

https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.