بیایید اطراف بوش (در حال حاضر قهوه ای و کم تغذیه) ضرب و شتم: داغ داغ. موج گرما همچنان ادامه خواهد داشت ، اگر شما خورشید را دوست دارید اما برای زندگی دوچرخه سواری خود ایده آل نیست اگر در تلاش برای سوار شدن در گرما هستید ، موج گرما ادامه خواهد یافت.
سوار شدن در گرما ممکن است بسیار جذاب تر از تهویه در یک روز زمستان باشد ، اما این مسئله با چالش های خاص خود همراه است تا بدنتان با درجه حرارت بالا برخورد کند.
در اینجا پنج نکته ساده برای کمک به شما در جلوگیری از برخی از مشکلات رایج هنگام سوار شدن در هوای گرم آورده شده است.
1 آبرسانی کنید
یکی از بزرگترین موانع دوچرخه سواری در هوای گرم ، حفظ هیدراتاسیون کافی است. شما بیشتر عرق خواهید کرد زیرا بدن شما به طور طبیعی سعی می کند خود را خنک کند ، اما آن عرق به سرعت تبخیر می شود ، بدین معنی است که اندازه گیری دقیقاً چقدر مایعات را برای شما دشوار است.
در هنگام سوار شدن کوچک و غالبا بنوشید و اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی های زیادی با خود دارید و یا مکانهایی را در مسیر خود می دانید که می توانید نوشیدنی های بیشتری بدست آورید - گویی که یک کافه میانه سواری به بهانه ای نیاز دارد.
تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2015/07/WATSON_00004198-042.jpg
پیتر وینینگ در مرحله دوم تور 2015 ایتالیا
حتما نوشیدنی کافی با خود بنوشید ، اگرچه این ممکن است کمی بیش از حد باشد
شگفت انگیز است که چقدر نوشیدنی را می توانید در یک روز گرم دریافت کنید - نوشیدن دو بطری کامل در طول یک سواری طولانی بسیار طبیعی است. بدترین کاری که می توانید انجام دهید نوشیدن فقط هنگام تشنگی است و از ابتدای شروع سوار شدن تا آخر نوشیدن نوشیدنی است.
استفاده از نوشیدنی های دارای الکترولیت می تواند ایده خوبی برای جایگزین کردن گمشدگان با تعریق باشد ، که می تواند باعث گرفتگی شود. بسته بندی مکعب های یخ قبل از ترک به شما کمک می کند تا نوشیدنی شما خنک شود ، حداقل برای نیم ساعت اول.
هرچه کارتان سخت تر باشد ، بیشتر عرق خواهید کرد ، بنابراین اگر واقعاً داغ هستید و احساس می کنید ، نوشیدنی های خود را پراکنده می کنید ، پنجره خود را می کوبید یا سوار خود را کوتاه می کنید. و در بین تمام نوشیدنی ها فراموش نکنید که توجه داشته باشید که به اندازه کافی سوار خود نیز می خورید.
>>> نحوه سوخت برای سواری های مسافت طولانی
>>> راهنمای کامل نوشیدنی های ورزشی: هیدراتاسیون
2 لباس برای هوا
با وجود طیف گسترده ای از لباس های فنی فنی که در حال حاضر در کل قیمت ها در بازار موجود است ، واقعاً هیچ بهانه ای برای هیجان زدن پیراهن زمستانی آستین بلند شما هنگام 30 درجه و جوشیدن کیسه های آن وجود ندارد. مواد سبک وزن با خاصیت پوستی به شما در خنک نگه داشتن و جلوگیری از ایجاد ناراحت کننده عرق کمک می کند.
یک زیپ جلویی تمام قد می تواند به شما در تنظیم درجه حرارت کمک کند و یک لایه پایه سبک نیز می تواند در از بین بردن و تبخیر عرق از پوست شما کمک کند. نسیمی که با سوار شدن در کنار هم ایجاد می کنید خاصیت خنک کننده خود را دارد و بعضی اوقات فقط وقتی سوار را متوقف می کنید دقیقاً چقدر گرم می دانید.
تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2017/05/Kalf-mens-red-jersey-035_80790532_189247972.jpg
پیراهن کالف فلوکس
تهویه زیر بغل باعث خنک شدن چیزها می شود
دستگیره بدون انگشت ایده ای بهتر از دستکش نیست ، زیرا کف دست ها را می توان هنگام گرفتن میله ها درد گرفت. جوراب های دوچرخه سواری سبک و عرق نیز از هر خرده فروش دوچرخه سواری بسیار ارزان خریداری می شود.
>>> کرم چمویی توضیح داد
یک شلوارک مناسب مناسب نیز ضروری است ، هرگونه مالش روی قسمتهای ظریف شما توسط عرق می تواند خیلی سریع باعث ناراحتی ناراحت کننده شود. استفاده از کرم شامپو قبل از سوار شدن می تواند کمک کننده باشد. عینک آفتابی را با لنزهای 100٪ فیلتر UV بپوشانید تا از صدمه به چشم شما جلوگیری شود و با حمام گرفتن در قسمت چشم خود از جلوگیری گرد و غبار ، اشکالات و مگس ها جلوگیری کنید.
3 به سطح جاده توجه داشته باشید
تابستان با برخورد با برف ، یخ ، باران و چاله ها در فصل زمستان مجموعه متفاوتی از شرایط جاده را با احتیاط مواجه می کند. در روزهای بسیار گرم ، Tarma می تواند ذوب شود و باعث می شود تکه های لغزنده یا تار چسبنده به دلیل بلند شدن سطح جاده در گرما ایجاد شود. گذشته از خطر سوار شدن بر روی یک سطح ناپایدار ، تار می تواند به لاستیک شما گیر کند و باعث ایجاد ریزه و خاک شود.
تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2013/07/Headley_Common_Rd_gravel_w.jpg
پانسمان سطح در جاده مشترک Headley ، سوری
پانسمان سطحی جاده ها در تابستان می تواند خطر عمده ای برای دوچرخه سواران باشد
بسیاری از شوراهای انگلیس نیز از ماه های تابستان برای عبور از سطح جاده استفاده می کنند - فرایندی که قیر مایع به سطح جاده اضافه می شود و یک لایه ماسه اضافه می شود. سپس ماسه اضافی می تواند در تکه های سست ، به ویژه در کنار جاده و در محل اتصال ها جمع شود و باعث می شود لاستیک ها از بین بروند. همچنین مراقب جاده های مرطوب بعد از طوفان تابستانی باشید ، آنها می توانند بسیار چرب باشند ، به خصوص در زیر درختان متراکم.
>>> تراشه های ارزان قیمت باعث ایجاد هرج و مرج در جاده برای دوچرخه سواران می شود
https://www.cyclingweekly.com/