آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

آیا زین راحت است؟


در طول سالها، با تجربه کردن، فروش، و مردم با انواع زین های مختلف تجربه کردم. متاسفانه، هیچ زدن "رفتن به" وجود ندارد، زیرا ما همه موقعیت های مختلف سوارکاری، سطوح مختلف انعطاف پذیری و تغییرات در عرض استخوان صندلی خود داریم.


همه این عوامل سبب از بین رفتن ستون شگفت انگیز می شود که ما می توانیم قفسه را بکشیم و در دوچرخه هایمان جا بگذاریم. در عوض، ما باید کمی درباره کرسی ها و نحوه کار راحتی بدانیم، و پس از آن ما می توانیم گزینه های ما را به تعداد محدود محدود کنیم.


من یک لیست زیر از زین که برای بسیاری از سواران کار کرده ام وارد کرده ام. اما ابتدا اجازه دهید درباره ناراحتی، موقعیت بدنی و ویژگی های زین یاد بگیریم.


تصویر UrbanVelo

آن An-Atomica زین آن. تصویر: Urbanvelo.org


چرا ناراحتی زینتی را می گیریم؟

شریان ها و عصب های رامی Pubic


درد زانوی عمدتا به فشرده سازی عصب و شریان ارتباط دارد، اما همچنین می تواند به صورت زخم های زینتی باشد. ناراحتی از طریق درد حاد، بی حسی و سوزش به حساب می آید. اگر شما هر کدام از اینها را تجربه کرده اید، به احتمال زیاد فشار عصبی بر روی اعصاب و آرتریت های حساس که در امتداد آرامش گوش شما قرار دارد، قرار دهید. فشار در اینجا جریان خون را کاهش می دهد، تحرک اکسیژن را به بافت ها کاهش می دهد و به نوبه خود منجر به مسائل پزشکی گسترده تر می شود. به طور کلی، زنان به دلیل فشار مستقیم پریدگی، به دلیل زاویه ی گسترده ای که بیشتر از آرامش گوش می دهند، حساس هستند.


ناراحتی زانوی را می توان با موقعیت مناسب بدن و / یا زین مناسب تر برای نیازهای شما حذف کرد.


زخم زرد


این تحریکات پوستی عمدتا به دلیل فشار ثابت و اصطکاک بین پوست و صندلی دوچرخه است، اما همچنین می تواند به عفونت های فولیکول مو و چفیه نسبت داده شود. شما می توانید زخم های زین را از طریق یک موقعیت خوب سواری، زین مناسب، کرم اسموتی و یک جفت خوب دوچرخه سواری از بین ببرید.


من به جزئیات بسیار بیشتری در مورد چگونگی جلوگیری و درمان زخم های زینتی اشاره کردم.


لگن-استخوان-نمودار-دوچرخه-زانو-تماس-نقاط


دوچرخه مناسب

آیا دوچرخه سواری حرفه ای دارید؟


یکی از بزرگترین عوامل در آسایش زین، دوچرخه مناسب و موقعیت است. اول، باید اطمینان حاصل کنید که ارتفاع و موقعیت موقعیت صحیح را نسبت به پدال خود داشته باشید. اگر شما بیش از حد بالا و یا بیش از حد به عقب، شانس این است که زین بهینه خود را به نحوی کار نمی کند.


بعدا باید به دنبال دوچرخه سواری باشید که چطور دوچرخه خود را تعیین می کند. به غیر از اینکه در موقعیت عملکردی سوار هستید، می خواهید به سمت پشت جلوی خود نشست. این وسیع ترین و صاف ترین قسمت صندلی و بهترین مکان برای حمایت از وزن شماست. اگر به طور دائم در جلوی زانوی خود نشسته اید، این اغلب نشانه ای است که با موقعیت شما اشتباه است. این ممکن است بر اساس تنظیم دوچرخه یا حتی انعطاف پذیری شما باشد.


انعطاف پذیری پایین


افراد مبتلا به کمر پشتی انعطاف پذیر، قادر به چرخش روده خود هستند و از استخوان های صندلی خود استفاده می کنند. اگر شما کمتر انعطاف پذیر هستید، لگن شما را به سمت جلو چرخانده و فشار عصب و شریانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر این مورد باشد، یک متخصص دوچرخه، ارتفاع کمربند خود را بالا می برد و به شما زینتی می دهد که می تواند آرامش گوش شما را تحت فشار قرار دهد.

منبع: http://www.cyclingabout.com/

مبانی اولیه آموزش دوچرخه سواری

شاید فکر آن هم نکنید که دوچرخه سواری  صحیح و اصولی تا چه اندازه  می تواند وابسته به داشتن دانش و مبانی اولیه باشد. چه خواه تصمیم داشته باشید از دوچرخه به عنوان یک وسیله برای جابجایی در شهر و چه برای ورزش و یا برای طبیعت گردی یا مسافرت و یا هر فعالیت جدی دیگری استفاده کنید نیارمند داشتن دانش و رعایت مبانی اولیه دوچرخه سواری هستید. در این نوشتار سعی می کنیم 12 مورد مهم برای نحوه صحیح دوچرخه سواری  و رکاب زدن اصولی  را معرفی کنیم چرا که داشتن دانش  و رعایت  این موارد نیاز اولیه برای دوچرخه سواری اصولی است  زیرا کمک می کند از آسیب ها احتمالی جلو گیری شود و شما بتوانید بصورت صحیح به دوچرخه سواری بپردازید.


1- انتخاب دوچرخه مناسب

بدون شک اولین قدم برای دوچرخه سواری انتخاب دوچرخه مناسب برای کاربری  است که مدنظرتان  دارید.  بصورت مثال یک دوچرخه جاده که ما آن را گاها با نام دوچرخه کورسی میشناسیم مناسب دوچرخه سواری در مسیر های خاکی نخواهد بود. بنابراین  انتخاب دوچرخه مناسب کاربری مدنظرتان، قدم اول است. اما فارغ از تمام سختگیری ها می توان از سبکهای مختلف برای دوچرخه سواری در شهر استفاده کرد یا برای ورزش. اما مناسب تر آن است که دوچرخه مناسب کاربری خود را انتخاب و تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

برای راهنمایی و انتخاب مناسب “آموزش راهنمای خرید دوچرخه” را مطالعه کنید.


2- انتخاب دوچرخه در سایز مناسب

انتخاب یک دوچرخه در سایز مناسب همانند یک کت و شلوار است. شما نمی توانید یک دست کت و شلواری که 4 سایز از شما بزرگتر یا کوچکتر است را بپوشید به همان شکل هم نمی توانید دوچرخه ای که  چند سایز از شما بزرگتر و یا کوچکتر است را استفاده نمایید در بعضی مواقع می توان دوچرخه ای که یک سایز یا گاها دو سایز از  سایز مناسب شما بزرگتر یا کوچکتر باشد را  به وسیله تنظیمات متناسب سازی تنظیم نموده تا مناسب سایز و قد شما شود اما فقط در موارد خاص!و بیشتر مواقع این امکان وجود ندارد و یا پیشنهاد نمی شود. بنابر این باید سعی کنید دوچرخه مناسب قد خود را تهیه کنید.

 . عدم استفاده از سایز مناسب دوچرخه برای هر فرد باعث آسیب رساندن به بدن می شود بنابراین باید به این نکته توجه ویژه ای داشت. پس در ابتدا می بایست یک دوچرخه که مناسب و نزدیک به سایز خود را انتخاب نمایید و بعد برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید تنظیمات مختص قد و بدن خود را به روی دوچرخه انجام دهید.

برای آگاهی از انتخاب سایز دوچرخه “آمووزش نحوه سایز دوچرخه مناسب” را مطالعه نمایید.


3- تنظیم سایز دوچرخه

بعد از اینکه دوچرخه مناسب در سایز خود را انتخاب کردید میبایست تنظیمات شخصی سازی ارتفاع قد طول فاق پا و دستها را روی دوچرخه انجام دهید. به یاد داشته باشید که تنها انتخاب دوچرخه در سایز مناسب شما به تنهایی کفایت نمی کند و اگر شما تنضیمات سایز دوچرخه را انجام ندهید بدون شک با آسب دیدگی زانو و کمر و گاها گردن مواجه خواهید شد. تنظیمات سایز دوچرخه بسیار مهم است قدم اول بعد از تهیه دوچرخه تنظیم  سایز دوچرخه است. مهمترین بخش از تنظیم دوچرخه تنظیم ارتفاع زین و بعد آن تنظیمات بالا تنه و اگر از کفش پنجه مخصوص دوچرخه سواری استفاده می کنید تنظیمات پنجه رکاب و پل کفش است.

برای آگاهی از تنظیم سایز دوچرخه “آموزش راهنمای تنظیم سایز دوچرخه” را مطالعه کنید.


4- تنفس صحیح

تنفس ، روش دم و بازدم یکی موضوع بسیار مهم در هنگام انجام تمرینات دوچرخه سواری است. نفس کشیدن صحیح و درست می تواند انرژی زیادی را برای بدن حفط کند و همچنین بدن را سالمتر نگه دارد در حالی که روش غیر صحیح آن می تواند انرژی زیادی از بدن بگیرد و به سلامت بدن آسیب وارد کند.

باید بدانیم هوایی که تنفس می کنیم، تنها ۲۱ درصد اکسیژن دارد، بنابراین روش صحیح نفس کشیدن بسیار مهم است. با یادگیری نفس کشیدن عمیق می توانیم هر بار اکسیژن بیشتری وارد بدن کنیم. بررسی های متعدد نشان می دهد، پایین بودن سطح اکسیژن خون روی عملکرد مغز تأثیر می گذارد.

برای آگاهی و مطالعه تنفس صحیح در دوچرخه سواری “آموزش تنفس صحیح در دوچرخه سواری” را مطالعه کنید.


5- (استفاده صحیح از دنده ها) تنظیم دور پا

استفاده صحیح از دنده ها به میزان سرعت چرخش دور پای شما در رکاب زدن بستگی دارد. در حال رکاب تعداد چرخش یک پای خود را در یک دقیقه بشمارید برای راحتی بیشتر میتوانید در 15 ثانیه این تعداد را بشمارید و در 4 ضرب کنید به این شکل تعداد دور پای شما در یک دقیقه بدست خواهد آمد. حال باید سعی کنید بوسیله تغییر دنده تعداد دور پای خود را بین 80 تا 110 دور در دقیقه در یک عدد ثابت مثل دور پا متوسط 90 دور در دقیقه نگاه دارید. بصورت مثال در یک مسیر سریالایی قرار دارید دور پای شما روی 60 دور در دقیقه است این میزلن فشار برای زانو ها مضر است و به راحتی می تواند به زانو ها صدمه وارد کند حال باید چند دنده از خودرو را سبک تر کنید تا پای شما راحت تر و سریع تر بچرخد و به یک دورپای ثابت و متوسط 90 دور در دقیقه برسد.فرقی نمی کند در مسیر سربالایی قرار دارید یا در مسیر صاف باید سعی کنید یک دور پای ثابت بین اعداد 80 تا 110 دور در دقیقه را نگاه دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل می توانید “آموزش دور پا در دوچرخه سواری حرفه ای” را مطالعه کنید.


6-همترازی ران و زانو  و قوزک پا

از زاویه روبرو باید ران، زانو و قوزک پای شما هنگام رکاب زدن در امتداد یک خط قرار داشته باشند. «زانوهای شما نباید به چپ و راست حرکت کنند، بلکه دقیقاً باید مانند پیستون‌ها مستقیم بالا و پایین شوند». اگر نمی‌توانید این وضعیت را ایجاد کنید و هنگام تلاش برای محدود نمودن حرکت عرضی زانوهای خود احساس درد دارید، احتمالاً به اُرتِز1 یا نوع دیگری از وسایل کمک‌پزشکی نیاز خواهید داشت. به هیچ عنوان نباید با فشار آوردن به زانو ها، پا را در یک راستا نگاه داشت اگر پای شما در هنگام رکاب زدن در یک راستا قرار نمی گیرد و زمانی که در یک راستا قرار می گیرد دچار درد در نقاط مختلف پا به خصوص زانو ها می شود حتما “بخش سوم مقاله راهنمای تنظیم دوچرخه” را بصورت کامل مطالعه کنید.

تنظیم دوچرخه کوهستان

بهترین روش برای تنظیم سایز و متناسب سازی دوچرخه کدام است؟
شاید این جواب برای شما ناامید کننده باشد اما دیدن یک متخصص حرفه ای متناسب سازی دوچرخه  که از اندازه گیری مفصل به مفصل استفاده می کند تا دوچرخه را برای شما متناسب سازی کند بهترین راه حل است. اما احتمالا این پاسخی نیست که شما  می خواستید بشنوید. برای همین در این آموزش دو روش را معرفی می کنیم. اولین روش راحت ترین و بهترین روش تنظیم سایز دوچرخه و یا همان متناسب سازی دوچرخه است و روش دوم روشی دقیق تر است.

تنظیم سایز یک دوچرخه  کوهستان آنقدرها هم که تصور می‌کنید پیچیده نیست.  تنظیم سایز دوچرخه کوهستان در سبکهای رایج نظیر کوهستان اسپورت، کراس کانتری و یا حتی در دوچرخه شهری و دوچرخه های فیتنس در پایین تنه و به عبارتی تنظیمات روی میل زین  تفاوت با دوچرخه جاده ندارد و همگی یکسان هستند.  و تنظیمات در بالاتنه با دوچرخه جاده متفاوت است.

آیا تنظیم دوچرخه کوهستان انقدر ها مهم است که برایش وقت بگذارید؟  پاسخ  مثبت است. برای انتقال نیرو به رکاب ها، تنظیم صحیح دوچرخه بسیار مهم است جدایی از آن اگر دوچرخه مخصوصا مهمترین بخش آن یعنی ارتفاع لوله زین بدرستی تنظیم نشود به راحتی می تواند به باعث سایش زانو ها شود و این آسیب ها در بعضی از شرایط ممکن است تا ماه ها و یا چند سال زمان نیاز داشته باشد تا به خوبی برطرف شود.


روش اول

3- ارتفاع لوله زین

تنظیم ارتفاع زین، معمولاً نقطه شروع فرآیندهای متناسب‌سازی دوچرخه کوهستان و یا هر دوچرخه دیگری است.

تحقیقات آزمایشگاهی در gebioMized نشان داده است که کاهش خطا در تنظیم لوله زین و یا همان ارتفاع صندلی در 5mm  می تواند حداکثر فشار بر زانو ها را را 15-20٪ کاهش دهد.

1- تنظیم ارتفاع لوله زین، معمولاً نقطه شروع فرآیندهای متناسب‌سازی دوچرخه است. برای فرایند تنظیم ارتفاع لوله زین دوچرخه ابتدا از شخصی بخواهید که دوچرخه را در حالت ایستاده برای شما نگاه دارد بصورتی که در زمان نشستن بر روی دوچرخه و در حالی که در حرکت نباشید آن شخص بتواند دوچرخه را محکم بگیرد تا تعادل شما برهم نخورد و یا از یک تیرنر استفاده کنید که دوچرخه را بتواند بصورت ایستاده نگاه دارد.

2- در حالی که بصورت طبیعی روی زین دوچرخه نشسته اید و لگن خاصره‌تان روی زین تراز باشد، یکی از پاهایتان را که روی رکاب قرار دارد را در بالاترین وضعیت و دیگری را در پایین ترین وضعیت (مطابق تصاویر بالا) قرار دهید. پاشنه پای که در وضعیت پایین قرار دارد و آویزان است باید وقتی پدال در پایین‌ترین وضعیت خود قرار دارد (ساعت6، شکل1) صرفاً آن را لمس کند. توجه داشته باشید زمانی که پاشنه پا روی رکاب قرار گرفت نباید مطابق شکل 2 زانو دچار خمیدگی  شود و صرفا پاشنه پا باید رکاب را لمس کند و البته نباید که پا با کشیدگی زیاد به رکاب برسد که باعث شود لگن شما کج شود.

تنظیم بصورت صحیح

3- در این مرحله پاشنه پای خود را کمی عقب می‌برید تا پنجه را روی مرکز پدال قرار دهید(تصویر بالا)، باید کمی خمیدگی در زانوی خود داشته باشید. این تنظیم صحیح ارتفاع لوله زین است.


منبع: http://docharkhehmag.ir

چگونه بیشترین عضله را در بدن خود داشته باشید

گلیوتوس maximus شما، همانطور که از نام آن نام برده شده، بزرگترین عضله بدن است. این امر برای ارائه ضربه های پدال قوی ضروری است.


Maximus توسط medius gluteus و gluteus minimus کمک می شود، که ثبات و کمک به کنترل انقباض عضلات کمک می کند.


متأسفانه، این گروه عضلانی عالی برای اجرای غیرعادی، بسیار زیاد است و منجر به از دست دادن قدرت و حتی آسیب می شود.


این مسئله در میان دوچرخه سواران و دوچرخه سواران است که در محل کار بر روی میز کار قرار دارند، به طور موثر برای ارسال هردوی آنها به هشت ساعت روز قبل از خواندن آنها به عنوان قوی ترین عضلات بدن برای چند ساعت در یک زمان، به کار خود ادامه می دهد.


یک نتیجه معمول این است که همسترینگ شروع به اضافه کاری می کند، پشت بازو خسته و درد می کند، یا درد زانو خود را نشان می دهد به عنوان مفصل که توسط پایگاه قدرت آن به درستی پشتیبانی نمی شود.


"گلوتامین بزرگترین عضلات در بدن شماست، بنابراین اگر از آنها استفاده می کنید، بیشتر از یک موتور است. اما نیکولا رابرتز از Velo Physio می گوید، گروه عضلانی همچنین باید به طور صحیح برای جلوگیری از آسیب به کار خود ادامه دهند، چرا که باعث ایجاد استحکام در مفصل ران می شود و می تواند از مشکلات مانند زانوی دندان ها و ITB جلوگیری کند.


همه ما می توانیم سخت تلاش کنیم و سعی کنیم که پایه هایمان را برای مدت 20 ثانیه در یک زمان بجوشیم، اما یادگیری استفاده از آنها برای تحریک هر ضربه پدال چیزی نیست که در طول شب اتفاق بیفتد.


چرا این اتفاق می افتد؟

شلوغی خفیف در میان کارکنان اداری که در خارج از ساعات کار فعال هستند، بسیار رایج هستند.


رابرتز توضیح می دهد: "این کار میز نهفته است که عضله را تضعیف می کند، اما این بدان معنی است که برای بسیاری از روزها که به یک عامل تبدیل می شود، استفاده نشده است."




کار میز کار ضروری برای بسیاری از ما است، حرکت به سمت حرکت به تلفن همراه


آلیس مونگر گودفری، استروژن استئوپات در درمانگاه های AMG Osteo می افزاید: "کار کردن در یک میز، فشرده ستون فقرات شما زمانی که شما سقوط کرد. عضلات پشت مجبور به کار بیش از حد و glutes تنبل، بنابراین شما یک ناپیوستگی کامل دریافت کنید. ما از دو حالت افراطی می رویم - خیلی زیاد به آنها می اندیشیم. "


از لحاظ روز کاری، رابرتز توصیه می کند صندلی های ایستاده، در حالی که Monger-Godfrey طرفدار بزرگ استفاده از یک توپ بدنسازی به عنوان یک صندلی است، که تشویق پایدار هسته، و همچنین ایستاده و راه رفتن در اطراف هر 20 دقیقه.


چگونه می توانم بگویم که گلوتات شما شلیک نمی کند؟

تشخیص "شلوغی تنبل"، "شلغم شلیک نمی کند" و سایر تغییرات مشابه، بسیار معمول است. اغلب، از یک فیزیوتراپیست، استئوپات، مربی یا مربی می آید.


"این بسیار فردی است. اما من معمولا کسی را در دروازه خود دروغ می گویم و آنها را به فشار هر دو پا به سمت. مونگر گودفری توضیح می دهد که دوچرخه سواری سابق، توضیح می دهد که اغلب یک صندلی بالاتر از دیگری بالا می آید و آن را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین شما به دنبال آن هستید که چگونه آنها به سرعت استخدام شوند، چه آنها استخدام می شوند و چه مدت طول می کشد.


البته، ارزیابی باید بر فرد متمرکز شود - یک حرفه ای آموزش دیده قادر خواهد بود تا دقیقا مشخص کند که کدام یک از سه عضله شکم شلیک می کند و اینکه چگونه گروه با هم کار می کنند.


Monger-Godfrey همچنین اشاره می کند که شکست یک عضله برای انجام کار خود ممکن است عدم قدرت - اما می تواند به خستگی.


"زمان هایی وجود دارد که شستشوی ها بیش از حد کار می کنند و خسته می شوند، که باعث می شود آنها ظاهرا ضعیف باشند - من احتمالا بیشتر دیده ام. برای تعیین اینکه آیا این مسئله است، شما باید با خودتان صادق باشید - به تمرینات خود نگاه کنید، مخصوصا اگر شما اضافه کار سالن بدنسازی کنید. آیا شما به اندازه کافی استراحت می کنید؟ آیا شما بیش از حد آموزش؟ "


مبارزه با مشکل

کشش لبها

اگر شما به دسته ای از سادگی با مقدار زیادی خستگی ساخته شده در پشت خود قرار دهید، سپس کشش و ماساژ کلیدی هستند.


تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2018/08/terp.jpg



نیکی ترپسترا در سال 2014 تور د فرانسه از او خوشش می آید. تصویر: Sunada


"مونگر-گودفری" نشان می دهد که کشش بسیار مهم است - بازکنان بازو، سوزش زانو که لگن را پایدار نگه می دارند و چرخش داخلی و خارجی اجازه می دهند که واقعا مفصل ران را باز کنند بسیار مهم و کشش ماهیچه های قوزک است.


کشش کبوتر دقیق در ویدیوی زیر یک مگس خوشبو کننده بزرگ است که همچنین به گروه IT و پرمیریمیس اهدا می کند.


هنگامی که به ماساژ می آید، فوم نورد یک نوع آزادی از myofascial است ("myo" با اشاره به عضله و "fascia" که بافت همبند است) که می تواند کمک کند - اما شما واقعا می توانید منطقه را با یک تنیس یا حتی lacrosse توپ هدف قرار دادن .



فوم نورد تمرین: glutes


"توپ لاکراس مورد علاقه من است، به عنوان توپ توپ تنیس تغییر شکل. این مسئله در مورد دادن وزن تمام بدن به آن نیست و نورد - به جای آن توپ را در زیر لگن خود قرار دهید و اجازه دهید پاهایتان از طرف شما بیرون برود، بنابراین شما می توانید کشش ملایم و غیر فعال داشته باشید، "رابرتز می گوید.


تقویت قوزک ها

اگر بعد از سوار شدن احساس غرور و یا خستگی خود را در گلوتاتیتان احساس نکنید، اما می دانید که آنها همه کارهایشان را انجام نمی دهند تا شما را به جلو برانند، سپس نام بازی تقویت می شود.


بسیاری از تمرین های معمول تجویز شده وجود دارد و روبرتس می گوید بسیاری از بیماران نا امید را دیده اند. یکی از مجرمان این است که "جلیقه" است، جایی که در یک طرف دروغ می گویید، زانوهای خود را خم کنید و پا را با هم بپوشانید، یک پا را بلند کنید تا یک مثلث ایجاد کنید، تکرار کنید تا قبل از رفتن به طرف دیگر.


>>> ضد گلوله بدن شما: یک ساعت در هفته برای جلوگیری از آسیب آزاد است


"من افرادی را دیده ام که تمام تمرینات لبنیاتی را انجام می دهند، اما می گویند که هیچ کاری انجام نمی دهند. شما می توانید تمرینات لختی که مخصوص دوچرخه سواری هستند را انجام دهید تا بتوانید این تمرینات را به کار ببرید. "


"بنابراین، به عنوان مثال، clams، موثر نیست. دوچرخه سواری یک تمرین فشار است. به هیچ وجه ما چرخش - که همان چیزی است که تمرین کلاغ است.


"انجام کارهایی که شما در دوچرخه انجام می دهید - مانند یک قدم به بالا، اما در یک قدم جلو، رانندگی به جلو و تا جذب glutes. یا سعی کنید در حال حرکت از یک شلوغی و آوردن پا به موقعیت ایستاده. اسکات تقسیم بلغاری (تصویر زیر) خوب است، دوباره در موقعیت پیشانی لگن، بنابراین شما واقعا گرفتن glutes برای آتش می باشد. "


منبع: www.cyclingweekly.com

چرا باید نگران وزن خود باشید؟

وب سایت های دوچرخه سواری و مجلات تناسب اندام ویژگی های بی پایان را بررسی می کنند که چگونه سواران می توانند وزن خود را از طریق رژیم غذایی و آموزش کاهش دهند تا عملکردشان بهبود یابد.


وقتی عضلات فوق العاده لاغر به رسانه های اجتماعی می فرستند تا عکس هایی از پاهای خود را مانند نقشه جاده ای از رگ های خاردار به نظر برسانند، ما علاقه مندان به شگفتی می نشینیم. اما تمرکز بیش از اندازه بر وزن ممکن است پیامدهای ناخواسته ای داشته باشد.


Lightest همیشه بهترین نیست، و واقعیت، جوانب مثبت و آماتور بسیار متفاوت است. همانطور که هزینه هایم را متوجه شدم، برخی از سواران آماتور واقعا باید نگرانی در مورد وزن خود را متوقف کنند.


با وجود پذیرش گسترده در حال حاضر که آیرودینامیک (بالاتر از وزن) است که سرعت آزاد شدن دوچرخه سواری را ارائه می دهد، رابطه بین وزن و عملکرد غیرقابل انعطاف است.


>>> چقدر وزن سواران دوچرخه سواری را از دست می دهند؟ - شما از گوگل پرسیدید و ما جواب را دریافت کردیم


سواران به مدت طولانی به دنبال سبک ترین دوچرخه ها برای افزایش عملکرد در جاده ها هستند، و دوچرخه های جاده ای و لوازم جانبی مرتبط با آنها همچنان سبک تر شده است. صنایع دوچرخه سواری با شناختن این فریب بیقراری برای کمال، این پیام را تحمیل کرده است: "سبک ترین بهترین است".


دور از سخت افزار، وزن بدن به شدت تحت فشار قرار گرفته است، به عنوان سواران در تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل خود را - این تعداد جادویی، تعادل کامل بین قدرت، بهره وری و سبک.


از مزایای WorldTour به سواران باشگاه روز یکشنبه، دوچرخه سواران مایل به رفتن سریع تر به مدت طولانی به دنبال یک مارتان تجسم شده توسط دیوید مولر طرفدار قبلی: "من نور، من قوی هستم."


من آزادانه اعتراف می کنم، من مشکلاتی در وزن دارم. در 6ft 1in و 67-70kg، من یک سوار سبک وزن هستم که بهترین عملکرد را در صعود دارد، به ویژه شیب دار، گرادیان های طولانی تر که وزن کم من به پیشرفت سریع تر نسبت به رقبای ضعیف تر من کمک می کند.

منبع: www.cyclingweekly.com